دکوراسیون, راهنمای خرید

تشک خواب خوب و با کیفیت و خصوصیاتی که باید داشته باشد .+تصاویر

تشک دونفره خوب

تشک خواب وسیله ای پر اهمیت برای استراحت شما می باشد .همانطور که می دانید خواب شبانه یکی از عواملی می باشد که برای داشتن بدنی سالم باید به آن توجه کرد.مطمئنا اگر شما شب خوبی را برای خواب به خوبی پشت سر نگذاشته باشید روز شاد و سرحالی ندارید .

اکثر پزشکان براین باورند که می بایست زمان و مکان استراحت مناسب باشد و شب  را بخوبی پشت سر بگذارید . برای داشتن خوابی خوب میبایست به دور از استرس و درفضایی آرام بخوابید اما این مطلب را از یاد نبرید که تشک خوب در روند خواب شما بی تاثیر نیست .

تشکی که می خواهید برای تخت خود قرار دهید می بایست دارای استاندارد هایی باشد که باعث ناراحتی بدن شما نشود.

تشک هارا می توان به 5 دسته تقسیم بندی کرد :فنری ، طبی فنری ، آبی ، طبی و بادی

از تشک های فنری این را بدانید که برای افرادی که دارای وزن کمتری می باشند مناسب تر است قیمت این نوع تشک ها مناسب تر می باشد .

تشک طبی فنری نیز مناسب برای تمامی سنین می باشد که این تشک تقریبا طبی است و طول عمر نسبتا زیادی دارد . قیمت های متفاوتی برای این نوع تشک اختصاص داده شده است .

تشک طبی تشکی تمام اسفنج می باشد که بدون فنر است و همانطور که از اسمش پیداست طبی می باشد . قیمت این نوع تشک ها به اسفنجی بستگی دارد که در آن قرار داده می شود این تشک ها قابل شستشو می باشند و عمرشان به نوع اسفنجی که در آن وجود دارد سنجیده می شود .

تشک بادی نیز تشکی می باشد که برای سفر کردن مناسب می باشد و میزان سفتی آن قابل تنظیم می باشد .

تشک های آبی نیز با وارد کردن آب به درون این تشک ها قابل استفاده می باشند همچنین به این تشک ها تشک های ارتوپدی نیز گفته می شود .

تشک های موجود در این سایت از سه نوع اول می باشند :

تشک خواب

تشک دو نفره دو سال ضمانت _ TR103

تشک خواب2

تشک سوپر فنری یک نفره رویال دوسال ضمانت

تشک خواب5

منبع : دی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *