دکوراسیون, راهنمای خرید

بوفه سفید , بوفه طلایی و قهوه ای در انواع متنوع با قیمت

انواع متفاوت بوفه

امروزه بوفه و استند , از جمله وسایل چوبی ضروری در هر خانه به حساب می آیند چرا که وسایل شیک , کریستالی و گران قیمت را در اتاق پذیرایی و غذاخوری به نمایش می گذارنند . همه بوفه ها تلفیقی از چوب و شیشه می باشند که , در انواع بوفه سفید , بوفه طلایی و قهوه ای  ساخته می شوند .

شکل نهایی بوفه سفید , بوفه طلایی و قهوه ای بنا به نحوه استفاده شما از این وسیله تعیین خواهد شد . اندازه , جنس و کیفیت این وسیله متنوع است و معمولا از چوب طبیعی ساخته می شوند . بعضی از بوفه ها , از جنس ام دی اف می باشند و فقط روکش آن از چوب طبیعی ساخته شده است .

تبلیغات : فروش جذاب ترین و شیک ترین انواع گرامافون در سایت اینترنتی

تصاویری از بوفه سفید , بوفه طلایی و قهوه ای

بوفه سفید , بوفه طلایی و قهوه ای 1

بوفه سفید , بوفه طلایی و قهوه ای 2

بوفه سفید , بوفه طلایی و قهوه ای 3

بوفه سفید , بوفه طلایی و قهوه ای 4

در نظر داشته باشید که , هر چقدر جلا و رنگ بوفه بهتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود . اگر قصد گذاشتن بوفه در اتاق پذیرایی تان دارید بهتر است از , چوب گردو باشد و در طبقات آن را ظروف چینی زیبا بگذارید خواهید دید چه دکوراسیون زیبایی در اتاق پذیرایی شما به وجود خواهد آمد .

یک مدل بوفه کنسول زیبا وجود دارد که , داخل طبقات و اطراف دیواره آن با آینه پوشیده شده است . جنس این بوفه های زیبا معمولا از , چوب بلوط می باشد . داشتن آینه در این بوفه کنسول باعث ایجاد آرامش در فضای خانه هنگام نگاه کردن به آن می شود . شما با نصب یک تابلو بالای این بوفه و یا گذاشتن یک گلدان گل زیبا , فضای شیک و مدرنی را در دکوراسیون داخلی خود به وجود آورید .

بوفه حتما نباید جای وسایل تزیینی باشد , شما از این وسیله زیبا می توانید به عنوان کتابخانه چوبی و محل قرار دادن کتابهایتان استفاده نمایید . به یاد داشته باشید که , بوفه اولین چیزی است که هنگانم ورود به خانه توجه را به خود جلب می کند و باعث هوییت بخشیدن به خانه شما می شود پس در انتخاب وسایل داخل آن دقت نمایید .

شما می توانید رنگ بوفه را , با کف پوش خانه و کلیه وسایل چوبی آن هماهنگ نمایید به این شکل که اگر بوفه شما رنگ سفید دارد باید فرش کنار آن و یا کف پوش خانه سفید رنگ باشد خواهید دید چه نمای فوق العاده ای در خانه شما به وجود خواهد آمد . شما رنگ بوفه را می توانید با میز ال سی دی و یا رنگ مبلمان اتاق هم ست نمایید .

بعضی از مدل بوفه ها هستند که , از جنس ام دی اف و داری تاج دلفریبی در بالای آن می باشد که مخصوص اتاق غذا خوری و آشپزخانه می باشد . دراین بوفه می توانید , ظروف زیبای غذا خوریتان را بگذارید رنگ بوفه باید با میز ناهار خوری هماهنگ باشد تا به زیباتر شدن مکان غذا خوری شما کمک نماید .

شما با مراجعه به سایت دی ایران می توانید متنوع ترین و شیک ترین انواع بوفه سفید , بوفه طلایی و قهوه ای را مشاهده کرده و در کوتاه ترین زمان با صرف کمترین هزینه محصول انتخابی خود را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *