بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل یاسوج

بازار مبل یاسوج

بازار مبل یاسوج بصورت یک بازار مبل متمرکز و واحد نمی باشد و دارای فروشگاه ها و گالری های مختلفی می باشد که در مناطق مختلف شهر قرار گرفته اند . مبلمان لازمه دکوراسیون داخلی می باشد و هم در منازل و هم در ادارات جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون می باشد و چون دارای قیمت نسبتا بالایی است باید قبل از خرید آگاهی کامل داشته باشیم و همچنین بدانیم باید از کجا مبلمان را خریداری کنیم . اگر در یاسوج و یا شهر های نزدیک به آن ساکن هستید و می خواهید مبلمان خریداری کنید این راهنمای خرید را تا انتها دنبال کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری کسب کنید .

قیمت مبل

مبل فروشی های یاسوج

فروشگاه مبلمان اداری بینایی یاسوج

فروشگاه مبلمان بینایی در محله بازار یاسوج قرار گرفته است و از جمله چهار فروشگاه مبلمان در بازار یاسوج است که در نزدیکی بازار بزرگ رضا و کلانتری 11 یاسوج و بانک تجارت قرار گرفته است . در مبلمان بینایی می توانید انواع مبلمان اداری ، صندلی مدیریتی و … را مشاهده کنید .

آدرس : استان کهگیلویه و بویر احمد ، یاسوج ، بلوار شهید مطهری ، سینما ، خیابان شهید کرامت الله حسین پور ، بین پامچال دوم و پامچال یکم ، فروشگاه مبلمان بینایی

ساعت کاری : این فروشگاه از ساعت 8 صبح تا 20 شب باز است و روز جمعه تعطیل است .

کسانی که از مبلمان بینایی دیدن می کنند همچنین می توانند از فروشگاه های زیر که در این محدوده قرار دارند دیدن کنند :

  • مبل مامکو محمدپور : بلوار امام خمینی ، شریعتی ، مصلی
  • نمایشگاه مبل رئال (مبلیران) : بلوار شهید چمران ، بین علیرضا طالبی و ولیعصر
  • مبلمان لوتوس : بلوار شهید مطهری ، معلم ، بین معلم 3 و 4

تولیدی مبل گچساران

تولیدی مبل آوین در یاسوج

اگر به دنبال مبلمان ارزان قیمت هستید می توانید از تولیدی ها در یاسوج مبلمانتان را خریداری کنید و آنها را با قیمت مناسب تری تهیه کنید . تولیدی مبل آوین که در یاسوج قرار دارد انواع مبلمان استیل , مبل راحتی , نیمه استیل , کلاسیک , مبل اداری , انواع سرویس خواب و صنایع چوبی را تولید می کند .

آدرس : کهگیلویه و بویراحمد , یاسوج , شهرک صنعتی بلکو , صنعت شرقی ۵

فروشگاه مبلمان امیر

مبلمان امیر نیز یکی دیگر از فروشگاه های مبلمان است که در یاسوج و محله شهرک جهاد قرار گرفته است . این فروشگاه در نزدیکی مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد ، بیمارستان شهید جلیل و فروشگاه اسباب بازی شهر کودک قرار گرفته است . همچنین فروشگاه مواد غذایی آفتاب و سمساری و لوازم خانگی مرکزی نیز در نزدیکی این فروشگاه قرار دارند .

آدرس : استان کهگیلویه و بویر احمد ، یاسوج ، شهرک جهاد ، بلوار شهید قرنی ، نرسیده به ارغوان 1 ، فروشگاه مبلمان امیر

ساعت کاری : فروشگاه مبلمان امیر همه روزه و حتی روز های جمعه از ساعت 8 صبح تا 9:30 شب باز است .

مبلمان پر سرخ یاسوج

گالری مبل پرسرخ

گالری مبل پرسرخ دارای نمایندگی بازار مبل خاورمیانه در یاسوج و همچنین نمایندگی تشک تن آسای می باشد . برای خرید مبلمان حتما به این گالری سری بزنید و مدل های متنوع مبلمان استیل و سلطنتی ، مبل راحتی ، میز ناهار خوری ، میز تلویزیون و … را مشاهده نمایید . گالری مبل پرسرخ  مبلمان را به صورت اقساطی و در اقساط 18 ماهه عرضه می کند .

آدرس : یاسوج ، بلوار استقلال ، میدان امام حسین ، خیابان بویر احمد ، خیابان ابوذر ، نبش ابوذر ۱۱ بین کاشانی 9 و 10

قیمت انواع مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل یاسوج

قیمت مبلمان در فروشگاه ها و تولیدی های مبل یاسوج به عوامل مختلفی بستگی دارد . مهم ترین عاملی که در قیمت مبلمان تاثیر دارد متریال به کار رفته در ساخت آن است ، هرچه مواد با کیفیت و مقاوم تری بکار رفته باشد قیمت محصول نیز بالاتر خواهد رفت . علاوه بر این مبل راحتی نسبت به مبل سلطنتی از قیمت مناسبتری برخوردار است. اگر خرید خود را مستقیم از تولیدی ها انجام دهید می توانید مبلمان را با قیمت و کیفیت مناسب تری خریداری کنید . کسانی که توان خرید مبلمان نو را ندارند می توانند به برنامه دیوار یاسوج مراجعه کنند و مبلمان دست دوم را با قیمت خیلی پایین تری خریداری کنند .

قیمت مبل در یاسوج

خرید اینترنتی مبلمان در یاسوج

اگر مشغله کاری زیادی دارید و وقت رفتن به بازار های مبل را ندارید می توانید با مراجعه به سایت های معتبر اینترنتی و صفحات اینستاگرام انواع مدل های جدید و بروز را مشاهده کنید و به راحتی و با قیمت مناسبی مبلمان مورد نظرتان را خریداری کنید . از مزیت های خرید اینترنتی این است که می توانید به صورت مستقیم از تولیدی ها خریداری کنید و کالا را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب تهیه کنید و درب منزلتان تحویل بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *