بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل سمنان

بازار مبل سمنان

بازار مبل سمنان شامل گالری ها و فروشگاه های مختلفی است که بیشترین تجمع آنها در اطراف میدان معلم می باشد . همه ی شهر ها دارای بازار مبل هستند ، بعضی از شهرها دارای یک بازار بزرگ می باشند مانند بازار مبل اصفهان و برخی دارای فروشگاه های پراکنده ای در سطح شهر هستند . سمنان نیز دارای گالری های پراکنده ای در چند خیابان می باشد که برای خرید مبل می توانید از آنها دیدن کنید . قبل از رفتن به بازار مبل این راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید و یک خرید لذت بخش و رضایتمند را تجربه کنید .

قیمت مبل

مبلمان بازار مبل سمنان

بازار مبل سمنان

تمركز بيشتر بازار هاي مبل سمنان در سوله هايي با بناي قديمي است . تولیدی های زیادی نیز در این بازار ها مشغول به کارند که انواع مختلف مبل را با کیفیت مطلوب تولید می کنند و برای فروش به بازار عرضه می کنند . محصولات بازار مبل سمنان شامل انواع مبلمان استیل و راحتی ، میز جلومبلی و عسلی ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب دو نفره و … می باشد . در صورت تمایل می توانید مبلمان را با رنگ چوب و پارچه دلخواه و متناسب با نوع دکوراسیون منزلتان سفارش دهید .

آدرس بازار مبل سمنان

برای خرید مبل در سمنان می توانید به خیابان قدس و جاده ی مهدی شهر، بلوار امیر کبیر و یا میدان معلم ، بلوار معلم غربی ، روبروی صدا و سيما مراجعه کنید .

ساعت کاری : بازار مبل سمنان از ساعت 8 صبح تا 22 شب باز می باشد .

بازار مبل دامغان

بازار مبل دامغان یکی از بازار های مبل سمنان است .اگر در شهر دامغان ساکن هستید و یا اینکه قصد خرید مبلمان از این شهر را دارید باید به بازار مبل این شهر که در شهرک صنعتی قرار گرفته است مراجعه کنید . در این بازار مدل های بسیار متنوعی از انواع مبلمان برای سلیقه های مختلف موجود می باشد .

آدرس بازار مبل دامغان

سمنان، دامغان، شهرک صنعتی، خیابان صنعت 11، کارخانه پاک چوب

آدرس بازار مبل سمنان

قیمت مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل سمنان

اگر از فروشگاه هایی که خودشان تولید کننده هستند خرید کنید می توانید مبلمان را با قیمت پایین تری خریداری کنید . قیمت مبلمان و سرویس چوب بستگی به جنس چوب و پارچه به کار رفته در تولید آنها دارد . چوب های با کیفیت باعث بالا رفتن قیمت تمام شده محصول می شود ، همچنین استفاده از پارچه های ترک با کیفیت و پارچه پورشه و مازراتی برای روکش مبلمان قیمت آن را افزایش می دهد ولی به علت کیفیت خوبی که دارند تا چند سال آسیب نمی بینند و احتیاج به تعمیر و تعویض پیدا نمی کنند . در بازار های مبل می توانید محصولات مختلف با کیفیت های متفاوت و قیمت های مختلف را مشاهده کنید و بر اساس بودجه ای که دارید مناسب ترین مدل را انتخاب و خریداری کنید . مبل سلطنتی که در آنها چوب بیشتری بکار می رود و دارای منبت کاری هستند قیمت بیشتری نسبت به مبل راحتی و مدل های اسپرت دارند .

قیمت مبلمان بازار مبل سمنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *