بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل ایلام

بازار مبل ایلام

بازار مبل ایلام بصورت یک بازار واحد و در یک مکان مشخص نمی باشد در ایلام گالری ها و فروشگاه های مبلمان به صورت پراکنده در قسمت های مختلف شهر قرار دارند ، در بعضی شهر های دیگر بازار مبل بصورت متمرکز در یک مکان خاص قرار دارد مانند بازار مبل خرم آباد که در استان لرستان قرار دارد . یکی از مهم ترین وسایلی که نقش اصلی را در دکوراسیون اتاق پذیرایی ایفا می کند مبل است و باید در انتخاب آن دقت کنیم و مدل آن را متناسب با سبک دکوراسیون منزل و هماهنگ با آن انتخاب کنیم . برای آشنایی بیشتر با بازار مبل ایلام این راهنمای خرید را مطالعه کنید .

قیمت مبل

بازار مبل ایلام

همانطور که گفتیم ایلام بازار مبل مشخص و ثابتی ندارد ولی دارای تعداد کمی تولیدی است که در کنار آنها کار فروش و عرضه مبل نیز انجام می شود و همچنین تعدادی فروشگاه و گالری مبل نیز در قسمت های مختلف شهر قرار دارند که انواع مبلمان و کالای خواب را در اختیار مشتریان قرار می دهند . در اینجا تعدادی از مهم ترین این مراکز را به شما معرفی می کنیم تا راحت تر بتوانید محصولات لازم برای تکمیل دکوراسیون داخلی منزل را خریداری کنید .

مبلمان بازار مبل ایلام

انواع مبلمان در گالری لارتی

از مزایای گالری مبل لارتی تولید مبلمان مختلف با مدل دلخواه مشتری ، تعمیر انواع مبل ، تولید مبلمان با کیفیت استاندارد ، طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی ، تولید انواع مبل ال ، مبل کلاسیک و مبل استیل در اندازه های دلخواه مشتری می باشد و کلیه مراحل تولید مبلمان شامل خشک کردن چوب ، ماشین کاری قطعات و مونتاژ محصول توسط افراد ماهر کنترل می شود .

آدرس گالری مبل لارتی

ایلام، بلوار شمالی امام خمینی ، نبش خیابان پاسداران ، مبل لارتی ایلام

ساعت کاری : مبلمان لارتی از ساعت 8 صبح تا 21 شب باز است .

مبلمان لارتی

تولیدی مبل ليليوم

تولیدی مبل لیلیوم نماینده انحصاری شرکت لیلیوم کالکشن ترکیه در استان ایلام می باشد که انواع مبلمان و سرویس خواب و کالای چوب ترک را تولید و عرضه می کند . در شرکت لیلیوم انواع مبلمان راحتی ، میز ناهارخوری ، میز تلویزیون ، مبل ال ، مبل کلاسیک ، مبل استیل و سلطنتی ، سرویس خواب و … تولید می شود . همچنین مبلمان با طرح و رنگ دلخواه مشتری نیز تولید می شود . قیمت مبلمان لیلیوم با بازار مبل یافت آباد برابری می کند .

آدرس تولیدی مبل لیلیوم

ایلام ، میدان بیست و دوم بهمن ، خیابان ولایت ، خیابان آهنگ ، مبل لیلیوم

ساعت کاری : گالری مبل لیلیوم از ساعت 10 صبح تا 21 شب باز می باشد .

تولیدی مبل لیلیوم

تولیدی مبل هنگ بوک

گروه طراحی و تولید مبلمان هنگ بوک که در زبان کره ای به معنای خوشبختی می باشد دارای بیش از ربع قرن تجربه است و از دوره های مدیریت و تولید در کشور کره جنوبی بهره گرفته است و انواع مبلمان را به صورت صنعتی و در طرح های مدرن تولید می کند . مبلمان هنگ بوک در تولیدات خود از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده می کند . مبلمان هنگ بوک در کنار مراکز ی مانند فروشگاه افق کوروش ، یراق آلات موسی نژاد ، سیسمونی نابی که می توانید همه ی وسایل سیسمونی نوزاد را از آنجا خریداری کنید ، پرده سرای ابریشم ، پیتزا کوردی قیمه خلیل و گالری مبل فیض الهی قرار دارد .

آدرس تولیدی مبل هنگ بوک

ایلام ، شهرک کشاورزی ، بلوار امام خمینی ، بین پاسداران و مفتح ، مبلمان هنگ بوک

ساعت کاری : مبلمان هنگ بوک از ساعت 8 صبح  تا 21 شب فعال است .

مبلمان هنگ بوک

بازار مبل مهستان

بازار مبل مهستان از معروف ترین مراکز فروش مبلمان در ایلام است که انواع مبل راحتی ، مبل سلطنتی و استیل ، میز ناهار خوری ، تخت خواب ، سرویس خواب ، آینه کنسول ، میز تلویزیون و سرویس چوب عروس را عرضه می کند . بازار مبل مهستان در نزدیک مراکزی مانند بیمارستان قائم ، پاساژ رضا ، پست بانک و فروشگاه رادمنش قرار دارد .

آدرس بازار مبل مهستان

ایلام ، خیابان 24 متری ولیعصر ، روبروی ساختمان مرکزی پست بانک ، بازار مبل مهستان

ساعت کاری : بازار مبل مهستان از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 21 شب باز است .

مبلمان مهستان

گالری مبل مرسده

در گالری مبل مرسده انواع مبل نیمه استیل ، مبل کلاسیک ، مبل راحتی ، و مبلمان اداری عرضه می شود . در این گالری مبل می توانید به صورت اقساط نیز مبلمان را خریداری کنید .

آدرس گالری مبل مرسده

ايلام ، بلوار شمالي امام خمینی ، مقابل دادگاه انقلاب ، گالري مبل مرسده

قیمت انواع مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل ایلام

قیمت مبلمان بستگی به متریالی دارد که در تولید آن به کار رفته است . در بازار های مبل ایلام با وجود تولیدی هایی که در کنار فروشندگان فعالیت می کنند قیمت مبلمان نسبتا مناسب است و می توانید انواع مبل راحتی ، مبل کلاسیک و مبل سلطنتی را در رنج های قیمتی مختلف در این بازار مشاهده کنید . قبل از اقدام به خرید و رفتن به بازار های مبل باید مقدار بودجه ای که برای خرید مبل در نظر گرفته اید را تعیین کنید تا بتوانید راحت تر مدل متناسب با بودجه تان را انتخاب کنید . مبل ال که از ام دی اف ساخته شده باشد دارای قیمت پایینی است و خانواده های با درآمد متوسط می توانند این مدل را انتخاب کنند . مبل سلطنتی که از چوب راش و چوب های با کیفیت دیگر تولید می شود دارای قیمت بالایی است و برای خانواه های مرفه مناسب است .

قیمت مبلمان در بازار مبل ایلام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *