بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل ارومیه

بازار مبل ارومیه

بازار مبل ارومیه از جمله بازار های مبل در استان آذربایجان غربی است که انواع مبلمان خانگی و مبلمان اداری را تولید و عرضه می کند . همانطور که می دانید مبل اصلی ترین و مهم ترین وسیله در دکوراسیون داخلی است که اگر به درستی انتخاب شود می تواند یک دکوراسیون بی نظیر و زیبا خلق کند . رنگ مبلمان باید با رنگ دیگر وسایل منزل از جمله رنگ دیوار پذیرایی و رنگ پرده ها هماهنگی داشته باشد . علاوه بر زیبایی ، فاکتور های دیگری مانند راحتی نشیمن مبلمان و استحکام آن باید در نظر گرفته شود .

قیمت مبل

قیمت انواع مبل در ارومیه

بازار مبل ارومیه

در ارومیه بازار مبل متمرکز و خاصی مانند بازار مبل یافت آباد وجود ندارد و بازار ها و فروشگاه های مبلمان به صورت پراکنده در جاهای مختلف شهر قرار دارند . معروف ترین مراکز فروش مبلمان در ارومیه مبل الین و مبلمان زنجیره ای کلکسیونر می باشد .

مبلمان زنجیره ای کلکسیونر ارومیه

مبلمان زنجیره ای کلکسیونر در زمینه مبلمان در شهر ارومیه فعال است و دارای چهار شعبه می باشد . مبلمان کلکسیونر ارومیه نمایندگی کارخانه مبل آرشیتال ، نمایندگی  GTT، نمایندگی مبل آراکس ، نمایندگی مبل سالونی ، نمایندگی مبل مکاچوب ، نمایندگی مبل پلاریس و همچنین نماینده انحصاری آیسا مبل در استان آذربايجان غربي و بازار مبل ارومیه را دارا می باشد . کلیه کالاهای مبلمان کلکسیونر دارای  18 ماه ضمانت می باشند .

آدرس شعبه های مختلف مبلمان زنجیره ای کلکسیونر

  • شعبه اول (مرکزی) : ارومیه ، اول خیابان حسنی ، برج شمس
  • شعبه دوم : ارومیه ، اول خیابان برق ، جنب تالار پویا
  • شعبه سوم : ارومیه ، خیابان برق ، جنب گلفروشی حیدربابا ، استکبال سابق ، مبلمان آیسا
  • شعبه چهارم : ارومیه ، خیابان مولوی ، روبروی بیمارستان امام رضا

آدرس تولیدی مبل در ارومیه

مبل الین ارومیه

گروه مبل الین از بهترین طرحهای جدید مبلمان کلاسیک و مبل راحتی بهره گرفته و دارای نمایندگی رسمی و انحصاری چندین کارخانه بزرگ تولید مبلمان در استان آذربایجان غربی است . مبلمان الین نمایندگی رسمی کارخانه XTEREM home ترکیه Asana Wood و Ak Mobilya را دارا می باشد . در ساخت مبلمان الین از بهترین متریالهای خارجی اعم از چوب سوپر راش گرجستان ، رنگ و پارچه خارجی استفاده شده است . مبل الین ارومیه انواع مبلمان کلاسیک ، سرویس خواب ، میز ناهار خوری ، تخت خواب ، مبل راحتی و اکسسوری را تولید و عرضه می کند .

آدرس : ارومیه ، خیابان حسنی ، نرسیده به چهارراه ، جنب بانک تجارت ، ساختمان صدر ، فروشگاه مرکزی مبلمان الین

از جمله مبل فروشی های دیگر در ارومیه :

  • مبل فروشی نسیم خواب : ارومیه ، اول خیابان حسینی ، برج شمس
  • مبلمان توسکا : ارومیه ، آزادگان 1، جنب بانک ملی موقتی
  • مبلمان آنجلا : ارومیه ، بلوار آزادگان
  • مبلمان پرستیژ : ارومیه ، خیابان حسنی ، نرسیده به چهارراه

نمایندگی مبل ترکیه در ارومیه

قیمت مبلمان بازار مبل ارومیه

قیمت مبلمان با توجه به مواد اولیه ای که در تولید مبلمان بکار می رود متفاوت است . در بازار مبل ارومیه می توانید به فروشگاه های مختلف مبلمان مراجعه کنید و با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید مدل مناسب را انتخاب کنید . بازار هایی که دارای تولیدی نیز می باشند مبلمان را با قیمت مناسب تری در اختیار مشتریان قرار می دهند . قیمت مبل سلطنتی و مبل راحتی با هم متفاوت است و اگر به دنبال مبل قیمت مناسب هستید از مبل راحتی و مبل ال انتخاب کنید که قیمت پایین تری دارند .

خرید اینترنتی مبلمان در ارومیه

علاوه بر رفتن به بازارهای مبل ارومیه ، برای خرید می توانید با صرف کمترین زمان به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید و انواع مختلف مبلمان را مشاهده کنید .امروزه اکثر فروشگاه ها و بازار های مبل دارای سایت اینترنتی و اینستاگرام هستند که این امکان را برای مشتریان ایجاد می کنند که بدون مراجعه حضوری و بصورت آنلاین انوع مبلمان را مشاهده کنند و همانجا درخواست خرید نمایند تا محصول برایشان ارسال گردد و درب منزل آن را تحویل بگیرند . از مزیت های خرید غیر حضوری صرفه جویی در وقت و زمان است و مشکلات رفت و آمد به بازار را نخواهید داشت ، همچنین با این روش کالا را مستقیم از تولیدی خریداری می کنید و هزینه کمتری می پردازید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *