بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

تخت خواب دلاوران

بازار دلاوران تخت خواب
مشاهده و خرید با دسته بندی

برای خرید تخت خواب از دلاوران باید به خیابان دلاوران مراجعه کنید . بازار مبل دلاوران یکی از مجموعه های بی رقیب در شرق تهران است که انواع صنایع چوبی و مبلمان مربوط به دکوراسیون داخلی را عرضه می کنند . در بازار مبل دلاوران بیشتر از 1000 نمایشگاه و فروشگاه فعالیت می کنند که انواع مبل راحتی ، مبل سلطنتی ، مبل کلاسیک ، سرویس خواب ، سیسمونی نوزاد ، مبلمان اداری و بسیاری از وسایل دیگر دکوراسیون های داخلی را عرضه می کنند . اگر قصد خرید تخت خواب دارید حتما به این بازار سری بزنید . دلاوران یکی از خیابان های عریض و بسیار طولانی است که دارای فروشگاه های مبلمان و سرویس چوب زیادی است . محصولات این بازار دارای تنوع زیادی هستند و می توانید ساعت های زیادی در این بازار گشت و گذار کنید و مدل های گوناگون مبلمان و کالای خواب را مشاهده کنید .

قیمت تخت خواب

آدرس بازار دلاوران

تهران ، میدان رسالت ، میدان ولیعصر ، میدان الغدیر ، خیابان دلاوران

برای رفتن به دلاوران با مترو می توانید از طریق ایستگاه گلبرگ یا میدان رسالت که نزدیکترین ایستگاه مترو به بازار مبل دلاوران است رفت و آمد کنید .

آدرس بازار دلاوران تخت خواب

انواع تخت خواب در دلاوران

انواع تخت خواب عبارتند از تخت خواب دو نفره ، تخت خواب یک نفره ، تخت خواب نوجوان ، تخت خواب دو طبقه و تخت خواب نوزاد تقسیم می شوند که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند و برای رده سنی خاصی مناسبند .

  • تخت خواب دو نفره : این مدل از تخت خواب ها برای متاهلین و زوج ها مناسبند . تخت خواب دو نفره دارای اندازه 160*200 سانتیمتر است و در سبک های مختلف کلاسیک ، سلطنتی ، مدرن و اسپرت تولید می شود . هنگام خرید تخت خواب ابتدا فضای اتاق را اندازه گیری کنید و نوع دکوراسیون آن را مشخص کنید تا بعد از خرید دچار پشیمانی نشوید . اگر اتاق خواب کوچکی دارید از تخت های اسپرت و مدرن که جمع و جورتر هستند انتخاب کنید ، برای جهیزیه عروس می توانید یک تخت خواب سلطنتی با رنگ روشن انتخاب کنید تا نمای اتاق را زیباتر و چشمگیرتر کند .
  • تخت خواب یک نفره : تخت های یک نفره دارای اندازه 90*200 هستند و برای افراد مجرد مناسبند . این نوع تخت ها دارای سبک های مختلفی هستند که می توانید با توجه به سلیقه و علاقه شخص تان مدل مناسب را انتخاب کنید .
  • تخت خواب نوجوان : تخت خواب های نوجوان به دو دسته دخترانه وپسرانه تقسیم می شوند . تخت خواب های نوجوان پسرانه در طرح های مورد علاقه پسران مانند شخصیت های فوتبالی تولید می شوند و دارای رنگ هایی هستند که به اتاق شور و هیجان بدهد . تخت خواب های نوجوان دخترانه در طرح های فانتزی و دخترانه مانند پرنسس و سیندرلا ساخته می شوند .

انواع تخت در بازار دلاوران تخت خواب

  • تخت خواب دو طبقه : اتاق های کوچک که دو نفر از آنها استفاده می کند و فضای کافی برای قرار دادن دو تخت تک نفره ندارند باید از تخت خواب دو طبقه استفاده کنند که فضای کمتری از اتاق اشغال شود .
  • تخت خواب نوزاد : هنگام خرید سیسمونی نوزاد یکی از وسایلی که باید خریداری شود تخت خواب است . تخت خواب نوزاد در مدل های دخترانه و پسرانه تولید می شوند . تخت خواب های دو منظوره چون قابل تبدیل شدن به تخت نوجوان هستند از نظر اقتصادی بصرفه هستند .

قیمت تخت خواب در دلاوران

در بازار دلاوران به علت بالا بودن کیفیت محصولات ، قیمت ها از بازار های دیگر کمی بالاتر است ولی اگر از تولیدی ها به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید کنید می توانید تخت خواب را با کیفیت بالا و کیفیت مناسبی خریداری کنید . در کل قیمت تخت خواب بستگی به متریال به کار رفته در ساخت آن دارد ، تخت خواب های چوبی دارای قیمت گرانی هستند به همین دلیل ام دی اف جای چوب را گرفته است و تخت ها را از ام دی اف می سازند که دارای کیفیت و مقاومت بالایی است و قیمت آن نیز پایین تر از چوب است . اگر می خواهید یک تخت خواب ارزان بخرید به سراغ مدل های فلزی و ملامینه بروید .

قیمت تخت خواب در دلاوران

خرید آنلاین انواع تخت خواب از دی ایران

برای خرید تخت خواب به جای رفتن به بازار می توانید به فروشگاه اینترنتی دی ایران که یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی است مراجعه کنید و انواع مدل های مختلف تخت خواب را مشاهده نمایید . کلیه مدل های موجود در دی ایران از جدیدترین و بروزترین مدل ها هستند که قابلیت تغییر رنگ نیز وجود دارد و می توانید با توجه به رنگ دکوراسیون اتاقتان رنگ آن را انتخاب کنید و سفارش دهید . محصولات دی ایران دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی هستند و مستقیما از تولیدی های تهران برای مشتریان ارسال می شوند .