بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

از کجا مبل ارزان بخرم

از کجا مبل ارزان بخرم

از کجا مبل ارزان بخرم ؟ یکی از سوالاتی است که برای همه ی ما هنگام خرید مبل پیش می آید . مبل از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی منزل است و بدون آن خانه خالی و بی روح خواهد بود . هنگامی که تصمیم به تعویض مبلمان و خرید مبل جدید می گیرید با گزینه های زیادی مواجه می شوید و مردد می میمانید که از کجا خرید کنید . محل های زیادی برای خرید مبل وجود دارد . بازار مبل ، فروشگاه ها و گالری های مبلمان و فروشگاه های اینترنتی دکوراسیون داخلی منزل از مواردی هستند که می توانید برای خرید به آنها مراجعه کنید و باید از بین آنها محلی را انتخاب کنید که بتوانید یک مبل با کیفیت را با قیمت منصفانه ای خریداری کنید . مبل ها دارای سبک ها و مدل های مختلفی هستند که قیمت آنها با هم متفاوت است . برای خرید مبل ارزان راه های زیادی وجود دارد که در این مطلب به آنها اشاره می کنیم .

قیمت مبل

مبل خوب از کجا بخرم

خرید مستقیم و بدون واسطه مبل ارزان از تولیدی

یکی از روش های خرید مبل ارزان مراجعه به تولیدی ها است، با خرید مستقیم مبل از تولیدی ها بسیاری از هزینه های اضافی حذف خواهد شد ، هزینه هایی مانند هزینه نمایشگاه و هزینه های جانبی و واسطه ها در این روش دیگر وجود ندارد و مبل با قیمت تمام شده کمتری به دست مشتری می رسد . در بازارهای مبل تولیدکنندگان زیادی فعالیت می کنند که می توانید به آنها مراجعه کنید . در بازارهای بزرگ فضای رقابتی بیشتری بین تولیدکنندگان برقرار است و همین امر باعث می شود که تولیدکنندگان سعی کنند مبلمان با کیفیت تری را با قیمت ارزانتری در اختیار مشتریان قرار دهند . بهتر است نزدیک ترین تولید کننده و بازار مبل به محل سکونتتان را انتخاب کنید تا مجبور نشوید هزینه ی زیادی برای رفت و آمد متحمل شوید .

همچنین بخوانید: مبل از کجا بخرم بهتره؟

خرید مبل ارزان از فروشگاه های اینترنتی

خرید اینترنتی مبلمان از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی یکی دیگر از روش های خرید مبل ارزان است . این فروشگاه ها بیشترشان تولید کننده نیز می باشند و به همین دلیل می توانید مبل را با قیمت ارزان تری بخرید . یکی دیگر از دلایل ارزان تر بودن خرید اینترنتی این است که لازم نیست هزینه اضافی برای رفتن به بازارها و فروشگاه های مختلف صرف کنید و در منزل یا محل کارتان به راحتی می توانید وارد سایت های اینترنتی شوید و در زمان بسیار کمی مدل های مختلفی را ببینید و با انتخاب مدل مناسب اقدام به خرید نمایید . در سایت های اینترنتی این امکان وجود دارد که رنگ چوب و پارچه مبل را به دلخواه انتخاب کنید و با رنگ دیگر وسایل دکوراسیون داخلی منزل ست کنید تا فضای زیباتری داشته باشید .

کانال مبل ارزان

در انتخاب مبل راحتی و سلطنتی ارزان نکات زیر را در نظر داشته باشید :

  • در وحله ی اول باید توجه داشته باشید که نباید کیفیت مبل را فدای ارزانی آن کنید . وقتی می گوییم مبل ارزان منظورمان این نیست که یک مبل بی کیفیت خریداری کنید بلکه باید سعی کنید یک مبل با کیفیت را با قیمت مناسب بخرید . ممکن است یک مبل در کارگاه و توسط افراد کم تجربه تولید شده باشد و از چوب و پارچه بی کیفیت در ساخت آن استفاده شده باشد که باعث پایین آمدن و ارزان شدن محصول تولید شده شود ولی در زمان بسیار کوتاهی دچار آسیب و خرابی خواهد شد و مجبور می شوید دوباره برای خرید مبل هزینه کنید .
  • باید بازارهای مختلف را بگردید و زمان زیادی صرف کنید ، مدل های مختلف را مشاهده کنید و قیمت آنها را با هم مقایسه کنید تا بتوانید از بین آنها یک مبل خوب را با قیمت ارزان تر انتخاب کنید .
  • مبل ها دارای مدل های مختلف راحتی ، کلاسیک و سلطنتی می باشند . قیمت مبل راحتی ارزانتر از مدل های دیگر است که علت آن نیز استفاده از چوب کمتر در ساخت این نوع مبل است . در تولید انواع مبل سلطنتی از چوب بیشتری استفاده می شود و همچنین به دلیل منبت کاری و ظریف کاری هایی که روی این نوع مبل انجام می شود قیمت آن بیشتر از مبل های مدرن و راحتی است .
  • نوع و جنس متریال به کار رفته در تولید مبل تاثیر مستقیمی روی قیمت آن دارد . این جمله را به داشته باشید که هر چقدر پول بدهی آش خواهی خورد! هرچه مواد به کار رفته از جمله چوب ، پارچه و فوم از کیفیت بالاتری برخوردار باشند قیمت مبل بالاتر خواهد رفت . وقتی یک مبل بسیار ارزان قیمت خریداری می کنید نباید انتظار کیفیت بالا داشته باشید .
  • مبل های سبک مدرن دارای قیمت پایین تری می باشد . در سبک های مدرن و جدید سعی شده است محصولات دارای ظاهر ساده تری باشند و از حداقل مواد برای تولید آنها استفاده شود تا یک محصول کاملا اقتصادی به دست مشتری برسد .
  • بهترین روش برای خرید مبل که هم آسان است و هم نیاز به صرف زمان زیادی ندارد خرید اینترنتی است . در فروشگاه های معتبر اینترنتی مدل های مختلف مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی و مبل تختخواب شو به نمایش گذاشته شده است که می توانید آنها را با کیفیت خوب و قیمت منصفانه خریداری کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *