دکوراسیون, راهنمای خرید

ارتفاع تشک خوشخواب برای تشک های متفاوت در سایت اینترنتی بهمراه گارانتی

ارتفاع تشک خوشخواب

ارتفاع تشک خوشخواب در مدل های مختلف تشک مانند طبی ، فنری و طبی فنری ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد و حتی می توان این ابعاد را در اندازه های مختلف خریداری نمود و سفارش داد .

دی ایران عرضه کننده انواع مختلف تشک می باشد که در پایین ترین قیمت این نوع از کالا را به شما عرضه می کند و این فروشگاه دارای تشک هایی ضمانت دار می باشد که در قیمت های متفاوتی قابل فروش است .

لازم به ذکر است که این سایت اینترنتی بازدید حضوری ندارد و تمامی مشخصات درج شده در سایت به صورت دقیق می باشند و جزییات لازم را برای خرید تشک در اختیار خریداران قرار می دهند .

تشک هایی که تحت نام طبی در این سایت عرضه می شوند دارای سختی بالایی می باشند که در ضمانت هایی با مدت مختلف قرار داده شده اند . این تشک ها بر اساس نظر افراد انتخاب می شوند .

همچنین تشک های طبی فنری علاوه بر فنر دارای ابر و نمد می باشند که درجه سختی آنها را پایین می آورد و سطح آن را نرم تر می کند . این تشک ها از 2 تا 6 سال دارای ضمانت می باشند .

تشک ضخامتی که برای این تشک ها در نظر گرفته می شود از 22 سانت که معمولی می باشد تا 30 سانت که تشکی ویژه محسوب می شود . افزایش ضخامت با لایه های بیشتر ابر و … امکان پذیر است .

تشک های سایت دی ایران دارای ماندگاری بالایی می باشند و پس از مدتی استفاده از حالت عادی خود خارج نمی شوند . همچنین در کنار این تشک ها زیپ هایی برای دسترسی به محتویات درون تشک ها وجود دارد .

ارتفاع تشک خوشخواب :

تشک یک نفره طبی فنری TR312

 ارتفاع تشک خوشخواب

تشک دو نفره طبی TR122

ارتفاع تشک خوشخواب

منبع : دی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *