بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز ناهار خوری اهواز

میز ناهار خوری اهواز

میز ناهار خوری وسیله ای برای صرف غذا و گرد هم آمدن مهمانان می باشد و انتخاب آن به دقت و توجه بسیار زیادی نیاز دارد. اگر می خواهید میز غذاخوری بخرید که برای سال های زیادی قابل استفاده باشد باید مدلی را انتخاب کنید که از جنس محکم و مقاومی ساخته شده باشد تا در طول زمان دچار آسیب نشود. جنس، سبک و رنگ میز ناهار خوری از مهم ترین نکاتی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. برای خرید میز ناهار خوری باید به بازارهای میز ایران مراجعه کنید. در اهواز بازارهای مهمی همچون شهر مبل اهواز و بازار ایران اهواز قرار دارند که مدل های متنوعی از انواع میز ناهار خوری را تولید و عرضه می کنند.

قیمت میز ناهار خوری

مراکز خرید میز ناهار خوری در اهواز

شهر مبل اهواز

آدرس: اهواز، انتهای بلوار پاسداران، بعد از منطقه فرهنگیان، جنب قرارگاه ارتش، شهر مبل اهواز

بازار مبل ایران اهواز

آدرس: اهواز، زیتون کارمندی، بلوار پاسداران، بازار مبل ایران

فروشگاه فاما(پانه)

آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، بين خيابان زهره و زاويه

گالری چوب آرتمیس

آدرس: اهواز‌‌‌‌، نادری‌، خیابان‌ادهم‌، نبش‌‌مسجدی، گالری‌آرتمیس

گالری مبل گلستان

آدرس: اهواز، گلستان، خیابان فروردین بین آبان و آذر

صنایع چوب پاسارگاد

آدرس: اهواز، خیابان مسجدی بین سی متری و مسلم

قیمت میز ناهار خوری در اهواز

قیمت میز ناهار خوری در اهواز

میزهای ناهار خوری در اهواز با توجه به موادی که در ساخت آنها استفاده شده است قیمت متفاوتی دارند، هر چه متریال بکار رفته در تولید میز کیفیت بالاتری داشته باشند قیمت آن نیز گرانتر خواهد بود. میز ناهار خوری چوبی یکی از پرطرفدارترین مدل ها می باشد که دارای تنوع بسیار بالایی است و کیفیت خوبی نیز دارد، قیمت میز های چوبی گرانتر از سایر مدل ها می باشد. مواد دیگری مانند ام دی اف، ملامینه، فلز و شیشه نیز در ساخت میز ناهار خوری استفاده می شوند که قیمت کمتری دارند. قبل از اینکه برای خرید به بازار مراجعه کنید ابتدا مقدار بودجه ای که برای این کار در نظر دارید را مشخص کنید تا راحت تر بتوانید مدل مناسب را خریداری کنید.

خرید آنلاین میز ناهار خوری در اهواز

اگر بخواهید میز ناهار خوری را در اهواز به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز ناهار خوری موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله اهواز ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *