بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز تلویزیون کرج

میز تلویزیون کرج

میز تلویزیون یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی منزل است که در هر خانه ای دیده می شود. برای خرید این وسیله لازم است نکاتی را بدانید تا یک خرید ایده آل و رضایت بخش داشته باشید. برای خرید میز تلویزیون باید به بازارهای میز ایران که در شهرهای مختلف به تولید و عرضه انواع میزها می پردازند، بروید. در کرج بازارها و فروشگاه های زیادی از جمله بازار مبل امام علی و بازار مبل کوروش وجود دارد که مشتریان می توانند به آنها مراجعه کنند و مدل های زیادی از انواع میز تلویزیون را مشاهده و مدل مورد نظرشان را خریداری کنند.

قیمت میز تلویزیون

جنس میز تلویزیون

میز تلویزیون از جنس های مختلفی مانند چوب، ام دی اف، ملامینه، هایگلاس، شیشه و فلز ساخته می شود. هنگام خرید باید از استحکام و مقاومت میز خریداری شده اطمینان حاصل کنید . چوب یکی از بهترین متریال برای ساخت میز تلویزیون است که دارای کیفیت بسیار بالایی است، میز های چوبی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند. ام دی اف نیز یکی از پرکاربردترین مواد برای تولید میز ال سی دی است و از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. میز های ملامینه و فلزی ارزانتر از مدل های دیگر هستند.

جنس میز تلویزیون

اندازه میز تلویزیون

انتخاب صحیح ابعاد میز تلویزیون نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید، میزی که برای تلویزیون انتخاب می کنید باید به اندازه 5 تا 10 سانتیمتر از هر طرف از تلویزیون بزرگتر باشد تا نمای زیباتری داشته باشد.

سبک،مدل و رنگ میز تلویزیون

میز تلویزیون ها در سبک های مدرن، کلاسیک و سلطنتی تولید می شوند که باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزلتان مدل مناسب را انتخاب کنید. مدل های میز زیر تلویزیون بسیار متنوع است که مشتریان با توجه به سلیقه خود و همچنین طرح و رنگ دیگر وسایل منزلشان می توانند به دلخواه مدل آن را انتخاب کنند . رنگ میز نیز باید هماهنگ و ست با دیگر وسایل منزل باشد.

مراکز خرید میز تلویزیون در کرج

بازار مبل امام رضا کرج

آدرس: کرج، کمالشهر، میعاد 12، تولیدی مبل امام رضا

بازار مبل کوروش

آدرس : کرج، بلوار چمران، رو به روی سه راه دانشکده، بازار مبل کوروش

بازار مبل امام علی

آدرس: استان البرز، کرج، مشکین دشت، جاده محمد شهر، بلوار امام علی (ع)، بازار مبل امام علی

بازار مبل آرش

آدرس: کرج، میدان امام حسین، بلوار چمران، روبروی دانشکده کشاورزی، جنب تالار بابابزرگ، کلکسیون مبل آرش

تولیدی میز آنتیک

آدرس: ‎‏کرج، محمدشهر، بلوار دشت‌بهشت، روبروی CNG

قیمت میز تلویزیون در کرج

قیمت میز تلویزیون در کرج

در کرج میز تلویزیون ها با کیفیت های مختلف و در قیمت های متنوع یافت می شوند و افراد با بودجه های مختلف می توانند به بازارها و تولیدی های مختلف کرج مراجعه کنند و میز مناسب با بودجه شان را خریداری کنند. قبل از اینکه برای خرید اقدام کنید مقدار بودجه ای که در نظر دارید را مشخص کنید تا دامنه انتخابتان محدودتر شود و با صرف زمان کمتری میز مناسب را بیابید. میزهای چوبی و منبت کاری شده گران هستند و مدل های ام دی اف قیمت مناسب و کیفیت خوبی دارند. اگر به دنبال خرید میز تلویزیون ارزان قیمت هستید از بین مدل های ملامینه و مدلهایی که از ترکیب فلز و شیشه می باشند مدل مناسب را انتخاب کنید.

خرید آنلاین میز تلویزیون در کرج

اگر بخواهید میز تلویزیون را در کرج به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز تلویزیون موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله کرج ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *