بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز تلویزیون شیراز

میز تلویزیون شیراز

میز تلویزیون یکی از اجزای مهم در دکوراسیون اتاق نشیمن است که نقش بسیار مهمی در زیبایی دکوراسیون منزل دارد. میز تلویزیون در نقطه کانونی خانه قرار می گیرد و توجه افراد و مهمانان به این نقطه جلب می شود، به همین دلیل باید در انتخاب آن دقت کنید. هنگام خرید میز ال سی دی عواملی از قبیل نوع دکوراسیون منزل، اندازه تلویزیون، اندازه فضای منزل و رنگ دیگر اجزای دکوراسیون داخلی منزل باید در نظر گرفته شوند. برای خرید میز تلویزیون در شیراز بازارهای معروفی مانند وصال، محراب و عادل آباد وجود دارند که مدل های بسیار متنوعی از انواع میزها را تولید و عرضه می کنند. در بازارهایی که به عنوان بازار میز ایران شناخته می شوند انواع میزها موجود است و مشتریان می توانند برای خرید میز تلویزیون به این مکان ها مراجعه کنند . در اینجا آدرس تعدادی از بازارها و فروشگاه هایی که تولیدکننده و فروشنده میز تلویزیون در شیراز هستند را برایتان آورده ایم.

قیمت میز تلویزیون

مراکز خرید میز تلویزیون در شیراز

مراکز خرید میز تلویزیون در شیراز

  • بازار مبل وصال شیراز

آدرس: شیراز، چهار راه خیرات، خیابان وصال، بازار مبل وصال

  • بازار مبل شهرک شهید دستغیب شیراز

آدرس: شیراز، فیروز آباد، شهرک شهید دستغیب، بازار مبل دستغیب شیراز

  • بازار مبل عادل آباد شیراز

آدرس: شیراز ، عادل آباد ، 20 متری همایون

  • بازار مبل یافت آباد شیراز

آدرس: شیراز، 500 متر بعد از پلیس راه شیراز-مرودشت، مبل یافت آباد

  • بازار مبل خاورمیانه شیراز

آدرس: شیراز، بعد از میدان صنایع، بعد از کوچه 16 دکتر حسابی، جنب بانک صادرات، بازار مبل خاورمیانه

  • ایرانادکور

آدرس: شیراز، بلوار مطهری جنوبی ، کوچه 29

  • گروه هنری HSH

آدرس کارخانه : شیراز، شهرک صنعتی

  • گالری مبل آیسان

آدرس: شیراز، خیابان وصال شمالی، جنب بانک صادرات، گالری مبل آیسان

  • گالری مبل و اکسسوری مهکام

آدرس شعبه1: شیراز، خیابان وصال شمالی ، نبش کوچه 6

آدرس شعبه2: شیراز، قدوسی غربی به سمت همت شمالی، ساختمان ملک، طبقه همکف

قیمت میز تلویزیون در شیراز

قیمت میز تلویزیون در شیراز

اولین موردی که روی قیمت میز تلویزیون تاثیر دارد جنس آن است. میز تلویزیون چوبی به دلیل زیبایی و تنوع مدل طرفداران زیادی دارد. در ساخت این نوع میزها از چوب های مختلف طبیعی و مصنوعی استفاده می شود که دارای قیمت های متفاوتی می باشند. اگر میز از چوب طبیعی ساخته شده باشد نسبت به چوب های مصنوعی مانند ام دی اف قیمت بالاتری خواهد داشت . در شیراز از مواد مختلفی مانند چوب، ام دی اف، ملامینه، فلز و شیشه در تولید میز تلویزیون استفاده می شود که مشتریان با توجه به بودجه ای که دارند می توانند مدل مناسب را انتخاب کنند. ارزانترین میزها از جنس فلز می باشند که تنوع ندارند و بسیار ساده هستند . مدل های ملامینه نیز قیمت مناسبی دارند و تنوع مدل خوبی نیز دارند.

خرید آنلاین میز تلویزیون در شیراز

اگر بخواهید میز تلویزیون را در شیراز به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز تلویزیون موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله شیراز ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *