بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز تلویزیون ایلام

میز تلویزیون ایلام

میز تلویزیون یکی از ملزومات اصلی دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی است که دارای مدل های متنوع و زیادی می باشد. میزی که برای زیر تلویزیون انتخاب می کنید باید متناسب با نوع دکوراسیون داخلی منزل باشد و اندازه آن از هر طرف بین 5 تا 10 سانتیمتر از اندازه تلویزیون بزرگتر باشد. در بازارهای میز ایران می توانید مدل های مختلف را مشاهده کنید با هم مقایسه کنید و در نهایت اقدام به خرید نمایید. در ایلام فروشگاه ها و تولیدی های زیادی قرار دارند که در مناطق مختلف شهر قرار دارند و مدل های مختلف میز تلویزیون مدرن، کلاسیک و سلطنتی را تولید و عرضه می کنند که آدرس تعدادی از آنها را برایتان آورده ایم.

قیمت میز تلویزیون

مراکز خرید میز تلویزیون در ایلام

  • تولیدی مبل لیلیوم

آدرس: ایلام، میدان بیست و دوم بهمن، خیابان ولایت، خیابان آهنگ، مبل لیلیوم

  • بازار مبل مهستان

آدرس: ایلام، خیابان 24 متری ولیعصر، روبروی ساختمان مرکزی پست بانک، بازار مبل مهستان

  • فروشگاه چلچراغ

آدرس: ایلام، بين ميدان انقلاب و خيام، جنب خیابان استقلال

مراکز خرید میز تلویزیون در ایلام

  • مبل عسکری

آدرس: ایلام، خیابان طالقانی، جنب فروشگاه ورزشی پرسپولیس

  • فروشگاه فرامین

آدرس: ایلام، خیابان تختی، جنب باشگاه 17 شهریور، فروشگاه فرامین

قیمت میز تلویزیون در ایلام

قیمت میز تلویزیون در ایلام با توجه به نوع موادی که در تولید میز استفاده می شود متفاوت است، اگر از چوب استفاده شده باشد قیمت میز تولید شده گران خواهد بود ولی اگر موادی مانند ملامینه و فلز به کار رفته باشند میز ال سی دی تولید شده قیمت ارزان تری دارد. اگر به دنبال یک میز تلویزیون با کیفیت و قیمت مناسب هستید بهتر است از بین مدل های ساخته شده از ام دی اف مدل مناسب را انتخاب کنید. با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی ها می توانید محصول مورد نظرتان را با قیمت ارزانتری نسبت به نمایشگاه ها و فروشگاه ها بخرید.

خرید آنلاین میز تلویزیون در ایلام

اگر بخواهید میز تلویزیون را در ایلام به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز تلویزیون موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله ایلام ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *