بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس چوب و سرویس خواب نوزاد در مشهد

سرویس خواب نوزاد مشهد

از آنجا که نوزاد بیشتر وقت خود را در اتاقش سپری می کند انتخاب یک سرویس خواب مناسب و راحت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که به دو نوع پسرانه و دخترانه تقسیم می شود . معمولا خرید سیسمونی و سرویس خواب نوزاد قبل از تولد او انجام می شود و پدر و مادر به سلیقه خود دکوراسیون اتاق نوزاد را تکمیل می کنند . نوزاد تا سه سالگی بیشتر وقتش را در تخت خواب نوزاد می گذراند و باید تخت هم دارای حفاظ باشد و ایمنی لازم را داشته باشد و هم ظاهر زیبایی داشته باشد . برای خرید سرویس خواب نوزاد در مشهد می توانید به مکان های مختلفی که انواع مدل های سرویس خواب نوزادی را تولید و عرضه می کنند مراجعه کنید . مهم ترین مکان هایی که می توانید برای خرید به آنها مراجعه کنید جاده شاندیز، طرقبه، منطقه گلشهر و قلعه ساختمان می باشند .

سرویس چوب نوزاد مشهد

سرویس چوب نوزاد مشهد

قیمت سرویس خواب نوزاد

همچنین بخوانید:  سرویس خواب مشهد

آدرس مراکز خرید سرویس خواب نوزاد در مشهد

سرویس خواب نوزاد سناباد مشهد

کالای خواب آرامیس
مشهد، سناباد، خیابان کلاهدوز، خیابان سناباد

اتاق کودک چیلک

مشهد، بلوار هفت تیر، برج تجاری آرمیتاژ

تولیدی تخت و کمد نوزاد در مشهد

چوب نوزاد رضوی

مشهد، بلوار طبرسی جنوبی، بین طبرسی 38 و رسالت

اوستا نجار

آدرس گالری : مشهد، نبش سناباد 44، پلاک 458

سرویس خواب نوزاد ویرانی مشهد

سیسمونی سبز

مشهد جاده شاندیز ویرانی 1 نسترن 2 قطعه 5

سرویس چوب نوزاد کامیاب مشهد

سیسمونی تک

خیابان کامیاب بین کامیاب، 11و13

سرویس خواب کودک چوبینه مشهد

سرویس خواب نوزاد سناباد مشهد

سرویس خواب نوزاد سناباد مشهد

نکات مهم هنگام خرید سرویس خواب نوزاد در مشهد

  • ایمنی مهم ترین مساله ای است که هنگام انتخاب سرویس خواب نوازاد باید به آن توجه شود . ارتفاع تخت خواب باید بین ۳۴ تا ۴۰ سانتیمتر باشد تا هنگامی که نوزاد شروع به راه رفتن می‌کند به راحتی بتواند از آن بالا رود . کمد عروسک و سایر وسایل نیز باید در جای خود محکم باشند و امکان افتادن آنها وجود نداشته باشد .
  • ارتفاع نرده های محافظ تخت خواب نوزاد باید 70 سانتیمتر باشد و فاصله بین میله های آن بین 5 تا 10 سانتیمتر باشد و سالم و بدون شکستگی باشند .
  • سرویس خواب هایی که دارای چرخ متحرک هستند جابجایی آنها راحت تر است و می توانید به راحتی تخت خواب نوزاد را جابجا کنید .
  • برای سرویس خواب نوزاد از رنگ های ملایم استفاده کنید . رنگ سفید یکی از رنگ های پرکاربرد و پرطرفدار است که می توانید آن را برای سرویس خواب نوزاد دختر و پسر استفاده کنید .
  • سرویس خواب نوزاد نباید گوشه های تیز داشته باشد و سلامت نوزاد را تهدید کند .
سرویس خواب کودک چوبینه مشهد

سرویس خواب کودک چوبینه مشهد

همچنین بخوانید:  تشک مشهد

قیمت سرویس چوب نوزاد مشهد

قیمت سرویس خواب نوزاد در مشهد به جنس مواد به کار رفته در تولید آن بستگی دارد . سرویس خواب هایی که از جنس چوب باشند گران هستند و برای خانواده های مرفه مناسبند . مدل هایی که از ام دی اف ساخته می شوند هم کیفیت بالایی دارند و هم قیمت آنها مناسب تر از انواع چوبی است . بعد از آن نیز سرویس خواب ملامینه قرار می گیرد که ارزانتر از ام دی اف است و در آخر مدل های فلزی از همه ارزانتر می باشند ولی تنوع مدل ندارند و ساده هستند . در تولیدی های مشهد که در منطقه گلشهر و قلعه ساختمان قرار دارند می توانید سرویس خواب نوزاد ارزان قیمت را با کیفیت مناسب خریداری کنید .

سرویس خواب کودک چوبینه ویرانی مشهد

سرویس خواب کودک چوبینه ویرانی مشهد

خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد در مشهد

اگر بخواهید سرویس خواب نوزاد خود را در مشهد به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله مشهد ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

اگر در مشهد تولیدی سرویس چوب نوزاد دارید میتوانید آدرس خود را کامنت کنید تا به این پست افزوده شود.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *