بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب ایلام

سرویس خواب ایلام
مشاهده و خرید با دسته بندی

سرویس خواب مهم ترین بخش چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب را تشکیل می دهد که تاثیر زیادی روی زیبایی و نمای دکوراسیون اتاق خواب دارد، سرویس خواب علاوه بر زیبایی باید استانداردهای لازم برای داشتن یک خواب و استراحت ایده آل را داشته باشد. تخت خواب، ست آرایشی و پاتختی اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب می باشند و در مواردی ممکن است پاف نیز همراه سرویس باشد. با توجه به اینکه تعداد مدل های سرویس خواب بسیار زیاد است و تنوع بالایی دارند باید قبل از خرید اطلاعات کافی در مورد مدل ها و سبک های مختلف داشته باشید تا هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید. سرویس خواب ها در انواع سرویس خواب دو نفره، سرویس خواب نوجوان و سرویس خواب نوزاد موجود می باشند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و برای افراد خاصی مناسب می باشند.

قیمت سرویس خواب

در بازار لوازم خواب مدل های مختلفی از انواع سرویس خواب موجود می باشد که مشتریان می توانند با توجه به مواردی از جمله نوع دکوراسیون داخلی منزل، سلیقه شخصی و بودجه ای که در اختیار دارند مدل مناسب را خریداری کنند. در ایلام فروشگاه ها و تولیدی های زیادی در نقاط مختلف شهر قرار دارند که آدرس تعدادی از آنها را برایتان آورده ایم.

مراکز خرید سرویس خواب در ایلام

مراکز خرید سرویس خواب در ایلام

  • تولیدی لیلیوم

آدرس: ایلام، میدان بیست و دوم بهمن، خیابان ولایت، خیابان آهنگ، مبل لیلیوم

  • بازار مبل مهستان

آدرس: ایلام، خیابان 24 متری ولیعصر، روبروی ساختمان مرکزی پست بانک، بازار مبل مهستان

  • کالای خواب ورونیکا

آدرس: ایلام، خیابان آیت‌الله حیدری، روبروی مسکن وشهر سازی، خیابان امیرالمؤمنین

  • کالای خواب رحیمی

آدرس: ایلام، انتهای بلوار سید الشهدا، جنب بانک انصار

  • مبلمان هنگ بوک

آدرس: ایلام ، بلوار امام خمینی

مشاهده مدلها و قیمت تخت خواب برای همه سنین

مشاهده مدلها و قیمت سرویس خواب برای همه سنین

خرید سرویس خواب نوجوان در ایلام

سرویس خواب نوجوان اصلی ترین بخش اتاق خواب نوجوان را تشکیل می دهد و باید مکان امن و راحتی را برای خواب و استراحت نوجوانان فراهم کند. در انتخاب سرویس خواب برای نوجوانان به روحیات و نیازهای آنها توجه کنید و اجزای سرویس را بر این اساس انتخاب کنید. مدل های دخترانه دارای طرح های لطیف و فانتزی می باشند و در مدل های پسرانه بیشتر از شخصیت های محبوب پسران از جمله فوتبالیست های معروف و شخصیت های کارتونی استفاده می شود. تخت خواب نوجوان، ست آرایشی، پاتختی، کمد و میز تحریر از اجزای سرویس خواب نوجوان می باشند که می توانید با توجه به نیاز نوجوانان و همچنین اندازه فضای اتاق تعداد اجزا را به دلخواه انتخاب کنید. در ایلام می توانید به فروشگاه ها و بازارهای مختلف مراجعه کنید و مدل مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوجوان ایلام

انواع سرویس خواب در ایلام

خرید سرویس خواب نوزاد در ایلام

سرویس خواب نوزاد یکی از اصلی ترین وسایل در سیسمونی نوزاد است که باید در خرید آن دقت کنید که دارای استانداردهای لازم باشد و ایمنی کافی داشته باشد. تخت خواب نوزاد که جز اصلی سرویس خواب نوزاد است باید دارای حفاظ باشد و نوزاد در آن کاملا راحت و ایمن باشد. برای خرید سرویس خواب نوزاد در ایلام می توانید به فروشگاه ها و تولیدی های مختلف که در زمینه سیسمونی نوزاد فعالیت می کنند مراجعه کنید.

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد ایلام

خرید تشک در ایلام

تشک در مدل های مختلف طبی، فنری و طبی-فنری تولید می شود که با توجه به شرایط فیزیکی بدنتان و نیازهایی که دارید باید مدل مناسب را انتخاب کنید. در ایلام برندهای معتبر و معروفی همچون رویال، رویا و خوشخواب دارای نمایندگی می باشند که می توانید با اطمینان از آنها خرید کنید.

قیمت سرویس خواب در ایلام

قیمت سرویس خواب در ایلام با توجه به متریال به کار رفته در ساخت آن، مدل و سبک آن و همچنین تعداد اقلام آن متفاوت است و بازه وسیعی دارد. برای اینکه یک خرید راحت و بدون دردسر داشته باشید ابتدا مقدار بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید را مشخص کنید تا دامنه انتخابتان محدودتر شود و زودتر مدل مناسب را بیابید. مدل های چوبی تنوع زیادی دارند و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و قیمت آنها گران است. مدل های ام دی اف ارزانتر از مدل های چوبی هستند و کیفیت خوبی نیز دارند. اگر به دنبال مدل های ارزانتر هستید می توانید از بین سرویس خواب های ملامینه مدل مناسب را بیابید و یا اینکه به تولیدی ها مراجعه کنید و سرویس خوابتان را بدون واسطه خریداری کنید.

قیمت سرویس خواب در ایلام

خرید آنلاین سرویس خواب در ایلام

اگر بخواهید سرویس خواب خود را در ایلام به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله ایلام ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .