بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل گیلان

راهنمای خرید بازار مبل گیلان

بازار مبل گیلان از بازار های مبل مهم در شمال کشور است . مبلمان بیشترین تاثیر را در دکوراسیون داخلی منزل دارد و انتخاب و خرید آن از اهمیت بالایی برخوردار است برای اینکه یک خرید خوب و رضایتمند داشته باشید باید بدانید چه نوع مبلمانی برای منزلتان مناسب است و باید آن را از کجا خریداری کنید . اگر در شهر های مختلف استان گیلان مانند رشت زندگی می کنید این راهنمای خرید را تا انتها بخوانید تا هم با بازار های مبلمان این استان آشنا شوید و هم بتوانید با دانش کافی مبلمان مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت مبل

معرفی بازار مبل گیلان

بازار مبل گیلان

در استان گیلان و شهر رشت در بعضی از قسمت های شهر تمرکز مبل فروشی ها بیشتر است و این امر کار را برای مشتریان راحت تر می کند و می توانند به یک منطقه خاص مراجعه کنند و از تعداد بیشتر و متنوع تری مبلمان دیدن کنند . در بازار مبل گیلان می توانید مبلمان را در سبک های دکوراسیون مختلف از جمله دکوراسیون سبک مدرن ، کلاسیک و سلطنتی مشاهده کنید .. بازار مبل گیلان که در کیلومتر 5 جاده رشت – تهران و در یکی از سوله ‌های شرکت سابق فرش گیلان قرار دارد انواع مبلمان اعم از مبل استیل و سلطنتی ، راحتی و کلاسیک ، سرویس خواب ، میز ناهار خوری ، بوفه ، میز تلویزیون ، فرش ماشینی ، لوستر و چراغ آویز و کالای خواب را عرضه می کند .

آدرس بازار مبل گیلان

گیلان ، رشت ، کیلومتر 5 جاده رشت – تهران ، سوله شرکت سابق فرش گیلان

دیگر مبل فروشی های رشت :

  • گیلان ، رشت ، میدان فرهنگ ، خیابان امام
  • گیلان ، رشت ، خیابان شریعتی
  • گیلان ، رشت ، بلوار شهید انصاری

قیمت مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل گیلان

بازار های مبل گیلان دارای تنوع قیمتی زیادی هستند و افراد با بودجه های مختلف می توانند به این بازار ها مراجعه کنید و متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اند مبلمان متناسب را انتخاب و خریداری کنند . فاکتور های زیادی هستند که روی قیمت مبلمان تاثیر دارند . متریال بکار رفته در ساخت مبلمان و همچنین مدل مبلمان روی قیمت آن تاثیر دارند . مبل سلطنتی بدلیل داشتن چوب و طراحی بیشتر گرانتر از مبل راحتی است همچنین مبل ال هم دارای قیمت مناسب تری نسبت به بقیه مدلهای مبل راحتی می باشد . هر چه مواد با کیفیت تری در تولید استفاده شود قیمت بالاتر خواهد رفت .

قیمت مبل در بازار مبل گیلان

خرید غیر حضوری مبلمان در گیلان

قبل از این که اقدام به خرید مبلمان کنید باید ابتدا سبک اصلی منزل خود را مشخص کنید و تعیین کنید که می خواهید خانه شما چه سبکی از دکوراسیون را داشته باشد . برای سبک کلاسیک مبلمان استیل و سلطنتی مناسبند و برای سبک مدرن باید از مبلمان مدرن انتخاب کنید . برای خرید علاوه بر خرید حضوری و رفتن به بازار های مبل گیلان می توانید بصورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت های فروش آنلاین مبلمان انواع مدل های جدید و بروز را مشاهده کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید . همچنین می توانید با مراجعه به اینستاگرام مدل های متنوع مبلمان و سرویس خواب دو نفره و … را ببینید و خرید کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *