بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل گلستان

بازار مبل گلستان

بازار مبل گلستان که از مهم ترین مراکز تولید مبلمان در شمال کشور و یکی از قطب های اصلی تولید مبل در ایران محسوب می شود . مبلمان یکی از وسایلی است که اگر درست انتخاب شود می تواند یک دکوراسیون شیک و زیبا خلق کند . برای خرید یک مبل مناسب باید بازارهای مبل را بشناسیم و با آنها آشنایی کامل داشته باشیم . در این راهنمای خرید همانند مقاله قبل که با بازار مبل اصفهان آشنا شدید ، شما را با بازار مبل گلستان آشنا خواهیم کرد .

قیمت مبل

بازار مبل گلستان

بازار مبل گلستان که در عطا آباد آق قلا قرار دارد دارای محصولات متنوع و متعددی است . اگر در استان گلستان و یا نزدیک به این استان ساکن هستید بهترین بازار برای خرید مبلمان عطا آباد آق قلا می باشد . با توجه به وجود تولیدی ها می توانید مبلمان خود را با رنگ چوب و پارچه دلخواه و متناسب با سبک دکوراسیون منزلتان سفارش دهید تا برایتان آماده کنند .

بازار مبل عطلا آباد آق قلا

عطاآباد یکی از روستاهای شهرستان آق قلا در گلستان است که به پایتخت مبل ایران مشهور است . این روستا در دهستان آق آلتین و در فاصله 40 کیلومتری مرکز استان قرار دارد و دارای 230 کارگاه تولیدی می باشد . این روستا ظرفیت های بالایی در تولید اشتغال و افزایش درآمد خانواده های روستایی دارد . هم از طریق شهرستان آق قلا می توانید به این روستا بروید و هم از شهر گرگان دارای مسیر ورودی می باشد .

بازار مبل عطا آباد آق قلا

آدرس بازار مبل عطا آباد آق قلا

جاده گرگان-علی آباد , عطاآباد – گوزان فارس – نوده ملک . فاصله گرگان تا عطا آباد 34 کیلومتر می باشد .

ساعت کاری بازار مبل عطا آباد آق قلا

بازار مبل عطا آباد از ساعت 8 صبح تا 10 شب فعال است و معمولا از ساعت 1 ظهر تا 4 بعد از ظهر استراحت دارند ولی بعضی از تولیدی ها این ساعت را هم فعالیت می کنند .

قیمت مبلمان عطا آباد آق قلا

با توجه به وجود کارگاه های تولید مبل در این بازار ، رقابت بین فروشندگان بسیار بالاست و به همین دلیل هم کیفیت مبلمان بالاست و هم قیمت ها مناسب است . حدود 230 کارگاه ، نمایشگاه و فروشگاه مبل در روستای آق قلا فعالیت می کنند که 2000 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کارند و این حجم از تولید کننده مبل در یک بازار رقابت سالمی بین تولیدکنندگان مبل در راستای بالا بردن کیفیت محصولات و کاهش قیمت کالای عرضه شده ایجاد می کند که در نهایت به نفع مشتریان است . تنوع مبلمان در عطاآباد بسیار بالاست و شما ابتدا باید نوع مبل خود را تعیین کنید تا با اساس آن قیمت مبلمان تعیین شود . اگر منزلتان دارای سبک دکوراسیون مدرن است مبلمان مدرن انتخاب کنید و اگر دارای سبک کلاسیک است مبلمان کلاسیک برای شما مناسب است . بطور کلی قیمت مبل عطا آباد اق قلا با توجه به مدل مبلمان و مواد اولیه بکار رفته در تولید آن مشخص می شود .

قیمت مبلمان عطا آباد گلستان

انواع مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل عطا آباد

در تولیدی های مبل عطا آباد مبلمان در انواع مدل ها و طرح های مختلف تولید می شوند . مبل سلطنتی به صورت حرفه ای و زیبا ساخته می شوند و از مواد با کیفیت و درجه یک در تولید آنها استفاده می شود . مبل راحتی نوعی از مبل است که دارای نشیمن بسیار راحتی است و بیشترین مقدار پارچه در تولید آن استفاده می شود و همچنین مبلمان چستر نیز نوعی از مبلمان است که جز مبل های راحتی بشمار می رود و دارای مدل های قایقی ، مدرن و کلاسیک است . انتخاب نوع مبل بستگی به سبک دکوراسیون داخلی منزل و همچنین نوع کاربرد آن دارد . می توانید میز ناهار خوری ست با مبلمانتان را با قیمت مناسب از این بازار خریداری کنید . در این بازار انواع ساعت ایستاده ، سرویس خواب ، تخت خواب و … تولید می شود .

مزیت خرید مبل از عطاآباد

در بازار مبل عطا آباد تنوع محصولات و فروشگاه ها زیاد است و دامنه انتخاب گسترده ای پیش روی مشتری قرار می گیرد . همچنین با توجه به رقابتی بودن بازار هم محصولات از کیفیت بالایی برخوردارند و هم قیمت آنها مناسب است . از دیگر مزایای این بازار ساخت سفارشی مبلمان و لوازم چوبی می باشد . محصولات بازار عطا آباد دارای ضمانت می باشند و این امر نشان از کیفیت بالای محصولات دارد . می توانید سرویس چوب عروس را نیز از این بازار خریداری کنید .

دیدگاهی در مورد “بازار مبل گلستان

  1. ر.ش گفت:

    سلام..مبلمان را میشه قسطی خرید؟؟

  2. ناشناس گفت:

    سللم.. مبلمان را قسطی میشه خرید؟؟؟

  3. دی ایران گفت:

    سلام. در حال حاضر این امکان وجود نداره

  4. ز.ناشناس گفت:

    سلام روزتون بخیر.آیا امکان خرید غیرحضوری هم هست؟اگر بخواهیم غیرحضوری خرید کنیم آیا امکان دیدن نمونه کاروقیمتهاهست؟

  5. مریم نیازی گفت:

    سلام میشه شماره تماس بدید برای سفارش ساخت

  6. دی ایران گفت:

    بله با بخش فروش هماهنگ نمایید.

  7. دی ایران گفت:

    09199656065

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *