بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل شاهرود

بازار مبل شاهرود

خرید مبل یکی از مهم ترین خریدهایی است که بیشتر افراد آن را تجربه می کنند . مبل یکی از کالاهای گران قیمت است که باید در خرید آن دقت زیادی به خرج دهید . اولین نکته ای که باید در خرید مبل در نظر داشته باشد این است که مبلمان باید با اندازه فضای منزل متناسب باشد . برای فضاهای کوچک نباید از مبل استیل و سلطنتی استفاده کنید زیرا این مبل ها دارای تاج های بلند و دسته های بزرگ می باشند و جاگیر هستند . نکاتی دیگری از قبیل جنس چوب، پارچه و فوم و همچنین رنگ مبلمان باید در نظر گرفته شوند . برای خرید مبل باید به بازار مبل مراجعه کنید . در بازارهای مبل تولیدی ها و فروشندگان برند های مختلف مبلمان گرد هم جمع آمده اند و مشتریان می توانند مدل های بسیار متنوع و زیادی را در یک مکان مشاهده کنند .

اگر در شاهرود ساکن هستید و یا اینکه قصد خرید مبلمان از این شهر را دارید می توانید به بازار مبل شاهرود مراجعه کنید . در این بازار می توانید مدل های متنوعی از انواع مبل راحتی، سلطنتی و کلاسیک را ببینید . فروشگاه های دیگری از قبیل نیما چوب (خیابان شهید رجایی، بین رودکی و مداین) وگالری مبل دورا (خیابان شهید قدوسی) نیز در محدوده بازار مبل شاهرود قرار گرفته اند که می توانید از آنها نیز دیدن کنید .

قیمت مبل

آدرس بازار مبل شاهرود

استان سمنان، شهرستان شاهرود، خیابان بیست و دو بهمن، بازار سرپوشیده شاهرود

آدرس بازار مبل شاهرود

ساعت کاری بازار مبل شاهرود :

بازار مبل شاهرود صبح ها از ساعت 9 تا 1 و بعدازظهر از ساعت 4 تا 8 باز است .

قیمت انواع مبل در بازار مبل شاهرود

در بازار مبل شاهرود می توانید مبلمان را با قیمت مناسب خریداری کنید . قیمت مبل به متریال به کار رفته در تولید آن بستگی دارد . مبل های راحتی ارزان ترین مبل ها هستند و مبل های سلطنتی دارای قیمت بالایی می باشند . اگر خانه کوچکی دارید و یا اینکه بودجه کمی برای خرید مبل در اختیار دارید مبلمان خود را از انواع مدرن و راحتی انتخاب کنید . در تولید های مبل نیز می توانید مبلمان را با کیفیت مطلوب و قیمت ارزان تری خریداری کنید .

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در شاهرود

هماهنطور که گفتیم در شاهرود برای خرید مبل می توانید به بازار مبل این شهر مراجعه کنید ولی اگر قصد دارید مبلمان خود را به صورت غیر حضوری و بدون مراجعه به بازار مبل خریداری کنید می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دی ایران این کار را انجام دهید . دی ایران یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی است که به صورت تخصصی در زمینه مبلمان و دکوراسیون داخلی فعالیت می کند . مدل های بروز و جدید مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی و مبل تختخواب شو در دی ایران موجود می باشند که مشتریان می توانند آنها را در رنگ دلخواه سفارش دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *