بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل سنندج

بازار مبل سنندج

مبل جز وسایل اصلی اتاق نشیمن هستند که باید به گونه ای انتخاب شوند که بهترین دکوراسیون را برای اتاق پذیرایی ایجاد شود . برای خرید مبل باید با بازار های مبل در سراسر کشور آشنایی داشته باشید تا بتوانید به راحتی و با دانش کافی به این بازار های مبل مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید . کردستان نیز دارای بازار های مختلفی است که در زمینه تولید و عرضه مبل فعالیت می کنند . در این راهنمای خرید شما را بازار های مبل این استان آشنا می کنیم .

قیمت مبل

بازار مبل سنندج 1

بازار شهر فرش و مبل دنج

یکی از معروف ترین بازار های مبل در سنندج بازار شهر دنج است که بزرگترین و کامل ترین مجموعه فرش و مبلمان غرب کشور می باشد و دارای چندین شعبه فعال در سراسر کشور است که به عرضه انواع فرش همراه پادری ، مدل های مختلف روفرشی ، مبل راحتی ، مبل ال ، مبل کلاسیک و مبلمان سلطنتی ، جلو مبلی عسلی ، میز ناهارخوری ، سرویس خواب ، آینه کنسول ، صندلی راک ، صندلی اپن ، ساعت ایستاده ، بوفه و سایر وسایل دکوراسیون داخلی منزل می پردازد .

ویژگی مبلمان شهر دنج

روکشی که برای مبل و میز ناهارخوری استفاده می شود از پارچه های پورشه و مازراتی ، مکس ، مایا ، ملیتا ، مسکو ، ایروس ، گرانیت ، آردین ، ترک و نانوکار ( در تولید پارچه نانوکار از الیاف ریز نانو استفاده شده است و لکه بری آن به راحتی انجام می شود ) است که هر کدام دارای رنگ بندی متنوعی می باشد و امکان سفارش در رنگ دلخواه فراهم است . رنگی که برای مبلمان استفاده می شود باید متناسب با رنگ دکوراسیون پذیرایی باشد . رنگ دیوار پذیرایی ، رنگ پرده و کفپوش و سایر المان های پذیرایی باید با رنگ مبلمان هماهنگ و ست شود تا فضای دلنشین و زیبایی خلق شود .

فوم استفاده شده برای نشیمن مبلمان از نوع فوم سرد یورتان می باشد که بسیار با کیفیت و با دوام است و چوب استفاده شده بیشتر از نوع چوب وارداتی راش گرجستان است که دارای بهترین کیفیت و مقاومت می باشد .

آدرس شهر فرش و مبل دنج

سنندج ، شهرک صنعتی شماره یک ، 300 متر بالاتر از کارخانه شیر ، شهر فرش و مبل دنج

ساعت کاری شهر فرش و مبل دنج

روزهای شنبه تا پنج شنبه حتی در روز های تعطیل از ساعت 9:30 صبح الی 8 شب فعال است .

بازار شهر فرش و مبل دنج

بازار مبل ایران كردستان

بازار مبل ایران کردستان یکی دیگر از بازار های فعال مبل در کردستان است که در سنندج واقع شده است . کسانی که قصد خرید مبلمان دارند می توانند به این بازار نیز سری بزنند .

آدرس بازار مبل ایران کردستان

سنندج ، بلوار کردستان ، پایین تر از پل بعثت ، فروشگاه بازار مبل ایران

از دیگر فروشگاه های معروف مبلمان در سنندج موارد زیر را می توان نام برد :

  • مبلمان راش سنندج

آدرس : خیابان فلسطین ، پایین تر از چهارراه ، ساختمان پاسارگاد

  • مبلمان قصر مبل

آدرس : سنندج ، بلوار نمکی ، نرسیده به خیابان وحدت

  • گالری مبل درخشان

سنندج ، بـلـوار شـبـلـی

  • فروشگاه مبلمان اداری آقایی

آدرس : سنندج ، بلوار 28 دی ، نبش چهار راه باغ

بازار مبل ایران کردستان

خرید اینترنتی مبل راحتی و سلطنتی در سنندج

علاوه بر رفتن به بازارهای مبل سنندج ، برای خرید می توانید با صرف کمترین زمان به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید و انواع مختلف مبلمان را مشاهده کنید .با خرید آنلاین در زمان و هزینه صرفه جویی خواهد شد . امروزه اکثر بازار های مبل دارای سایت اینترنتی و صفحه اینستاگرام هستند که کار خرید را برای مشتریان راحت تر کرده اند .شما می توانید انواع مبل راحتی ، مبل کلاسیک و مبل سلطنتی را در رنج های قیمتی مختلف در سایت های اینترنتی مشاهده کرده و بهترین محصولات راخریداری نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *