بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل زاهدان

بازار مبل زاهدان

مبلمان از وسایل تاثیر گذار در دکوراسیون هر خانه ای است که اگر به درستی انتخاب شود می تواند یک فضای دلپذیر و زیبا خلق کند . برای خرید مبل باید با بازار های مبل در شهرتان آشنایی داشته باشید . اگر در زاهدان زندگی می کنید و یا قصد خرید مبلمان از این شهر را دارید باید بازار مبل زاهدان را کامل بشناسید و بدانید چه محصولاتی در این بازار به فروش می رسد . با خواندن این راهنمای خرید به همه ی این اطلاعات دست خواهید یافت .

قیمت مبل

بازار مبل زاهدان

زاهدان نیز مانند سایر شهر های ایران دارای بازار های مبل زیادی است که تمرکز آنها در تقاطع خرمشهر و امام خمینی بیشتر است و برای خرید مبل می توانید به این منطقه مراجعه کنید و انواع مبل و سایر وسایل دکوراسیون داخلی منزل از جمله سرویس خواب ، بوفه ، ساعت ایستاده و … را مشاهده کنید و با توجه به سبک دکوراسیون منزلتان مدل مناسب را انتخاب و خریداری نمایید . بازار مبل مبلینو ، بازار مبل فیکا و بازار مبل میلاد از جمله معروف ترین بازار های مبل در زاهدان هستند .

بازار مبل زاهدان

بازار مبلمان مبلینو زاهدان

مجموعه تجاری مبلمان مبلینو حضوری قدرتمند در بازار مبل سیستان و بلوچستان دارد . در این بازار تنوع در طرح و مدل بسیار بالاست و افراد با سلیقه های مختلف با مراجعه به این بازار دست خالی برنخواهند گشت . انواع مبلمان ، سرویس خواب ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب کودک و نوجوان ، سیسمونی نوزاد و … را می توانید در این مجتمع بزرگ مشاهده کنید .

آدرس : سیستان و بلوچستان ، زاهدان ، تقاطع بلوار خرمشهر و امام خمینی ، مجموعه تجاری و بازار مبلمان مبلینو

ساعت کاری : بازار مبل مبلینو از ساعت 8 صبح تا 21 شب فعال است .

بازار مبل فیکا زاهدان

مبلمان فيکا در خیابان امام خمینی زاهدان واقع شده است و در آن انواع مبلمان سلطنتی ، مبل تختخواب شو ، مبل راحتی ، مبل ال و … عرضه می شود . در این بازار علاوه بر مبلمان می توانید کالای خواب و سرویس خواب دو نفره نیز خریداری کنید . اگر قصد خرید مبلمان از زاهدان را دارید حتما به این مکان سری بزنید .

آدرس : زاهدان ، خیابان امام خمینی ، خیابان سید قطب ، جنب پمپ بنزين ، مبلمان فیکا

ساعت کاری : از ساعت 8 صبح تا 21 شب باز می باشد و جمعه ها تعطیل است .

بازار مبلینو زاهدان

بازار مبل میلاد زاهدان

بازار مبل میلاد یک بازار و مرکز خرید در زاهدان است که در خیابان مسجد ولیعصر واقع شده است . در این بازار انواع مبلمان و مصنوعات چوبی ، مبل راحتی ، مبل نیمه استیل ، مبل سلطنتی ، سرویس خواب ، سرویس چوب ، جهیزیه کامل عروس ، کمد لباس ، بوفه و … عرضه می شود .

آدرس : زاهدان ، خیابان جمهوری ، خیابان مسجد ولیعصر ، بازار مبل میلاد

قیمت مبلمان در بازار مبل زاهدان

قیمت مبلمان در بازار های مبل زاهدان نسبتا مناسب است . قیمت مبلمان به جنس چوب و پارچه ای که در ساخت آن به کار رفته است بستگی دارد . اگر در تولید مبلمان از چوب های با کیفیت مانند چوب راش و چوب روس استفاده شده باشد با توجه به بالا رفتن کیفیت ، قیمت نیز بالاتر خواهد رفت . قبل از رفتن به خرید بودجه تان را مشخص کنید تا انتخابتان محدود تر شود و راحت تر خریدتان را انجام دهید .

بازار مبل برج میلاد زاهدان

آشنایی با انواع مبلمان

انتخاب نوع مبلمان یکی از دغدغه های همه ی خانواده هاست مخصوصا اگر این انتخاب برای تکمیل جهیزیه عروس باشد کار سخت تر خواهد شد . در بازار هایی که تنوع محصولات بالاست و تولید کنندگان زیادی به رقابت می پردازند پیدا کردن یک دست مبل با کیفیت ، ارزان و مقرون بصرفه ، تضمین شده و زیبا مشکل و گیج کننده است . برای اینکه بتوانید راحت تر انتخابتان را انجام دهید بهتر است ابتدا با انواع مبلمان آشنا شوید .

  • مبل راحتی: مبل راحتی مبلی است که باید راحتی و آرامش را برای استفاده کننده فراهم کند . در ساخت مبل های راحتی پارچه زیادی بکار می رود . این نوع مبل دارای روکش پارچه ای نرمی است و حالت رسمی و اداری ندارد و به راحتی می توانید روی آن لم دهید و استراحت کنید . پارچه های پورشه و مازراتی از جنس های با کیفیت و مناسب برای مبلمان هستند .
  • مبل سلطنتی : مبل سلطنتی تفاوت زیادی با نوع راحتی دارند . پارچه مبل سلطنتی و استیل به نرمی و لطافت پارچه مبلی استفاده شده در مبل های راحتی نیست . این نوع مبل برای پذیرایی از مهمانان مناسب است و حالت رسمی تر و شیک تری دارد و قسمت هایی از چوب استفاده شده در آن مانند دسته ها و تاج ، نمایان است .
  • مبل کلاسیک : مبل کلاسیک شباهت زیادی به مبلمان استیل دارد و در واقع ترکیبی از مبل راحتی و مبل سلطنتی است که معمولا در قسمت پذیرایی و در کنار مبل راحتی قرار می گیرد . تاج استفاده شده در مبلمان کلاسیک کوتاهتر از مدل های سلطنتی و استیل است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *