بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل خرم آباد

بازار مبل خرم آباد

بازار مبل خرم آباد یکی از چندین بازار قرار گرفته در این شهر است که در آن بهترین و با کیفیت ترین مبلمان عرضه می شود . مبلمان به عنوان یک وسیله مهم و اساسی در طراحی دکوراسیون نقش اصلی را به عهده دارد و تاثیر زیادی بر زیبایی محیط و فضای خانه دارد ، از این رو انتخاب و خرید مبلمان اهمیت بالایی دارد و مسلما برای خرید باید بازار های مبل را بشناسیم . اگر در خرم آباد زندگی می کنید و یا قصد خرید مبلمان از این شهر را دارید برای آشنایی با بازار مبل این شهر راهنمای خرید فوق را تا انتها بخوانید .

قیمت مبل

بازار مبل خرم آباد

خرم آباد یکی از شهر های زیبا و دیدینی است که با طبیعت بکر و فوق العاده ای که دارد گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می کند . اگر قصد سفر به این شهر را دارید و یا از شهروندان خرم آباد هستید باید با بازار های مختلف آن آشنایی داشته باشید . در خرم آباد تولیدی ها و نمایشگاه های مبل زیادی وجود دارد که انواع مبل ، سرویس خواب ، بوفه ، ساعت ایستاده ، سیسمونی نوزاد و … را تولید و عرضه می کنند . یکی از مهم ترین بازار های مبل در خرم آباد بازار مبل الغدیر است .

بازار مبل الغدیر خرم آباد

بازار مبل الغدیر خرم آباد

بازار مبل الغدیر دارای کارگاه های حرفه ای می باشد که انواع مبلمان کلاسیک ، مبل استیل و سلطنتی ، مبل راحتی و دیگر مصنوعات چوبی را با کیفیت بسیار بالایی تولید و در این بازار عرضه می کنند . چوب به کار رفته در تولید مبلمان بازار الغدیر اکثرا از نوع با کیفیت چوب گردو می باشد . در اطراف این بازار هم تعدادی بازار مبل از جمله گالری مبل سفیر ، مبلمان آکاژو و … به صورت پراکنده قرار دارند که می توانید از آنها نیز دیدن کنید .

آدرس بازار مبل الغدیر خرم آباد

استان لرستان ، خرم آباد ، بزرگراه درود-خرم آباد ، بلوار دانشجو ، بازار مبل الغدیر

 

آدرس بازار مبل خرم آباد

ساعت کاری بازار مبل الغدیر خرم آباد

بازار مبل الغدیر بصورت شبانه روزی و 24 ساعته باز می باشد .

قیمت مبلمان در بازار مبل الغدیر خرم آباد

اولین چیزی که روی قیمت مبلمان تاثیر دارد جنس آن است . نوع چوب و پارچه ای که برای تولید مبل استفاده می شود تاثیر مستقیم روی قیمت آن دارد ، هرچه از مواد اولیه با کیفیت تری استفاده شود قیمت تمام شده مبلمان بیشتر خواهد شد . از آنجایی که مبلمان عرضه شده در این بازار مستقیم از تولید های قرار گرفته در این بازار عرضه می شوند به قیمت مناسبی به دست مشتری می رسند .

قیمت مبلمان بازار مبل خرم آباد

خرید اینترنتی مبلمان

علاوه بر خرید حضوری و رفتن به بازار های مبل خرم آباد، می توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز مبلمان منزلتان را خریداری کنید . می توانید مدل های جدید و بروز انواع مبلمان ، سرویس خواب نوجوان که برای افراد نوجوان طراحی شده است ، ساعت ایستاده که هم جنبه کاربردی دارد و هم جنبه دکوری و تزیینی دارد و می تواند به زیبایی بیشتر دکوراسیون پذیرایی کمک کند ، بوفه ، تخت خواب دو نفره و … را در اینستاگرام و یا سایت اینترنتی مشاهده کنید و با خرید مستقیم از تولیدی می توانید خرید خود را با قیمت مناسبی انجام دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *