بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل بوشهر

بازار مبل بوشهر

بازار مبل بوشهر یکی از بازار های مبل در جنوب کشور است که تنوع محصولات آن بالاست . همانطور که می دانید مبل مهم ترین وسیله ای است که در اتاق پذیرایی قرار می گیرد و بقیه وسایل بعد از چیدمان مبلمان و با توجه به موقعیت مبلمان ، در اتاق چیده می شوند به همین علت است که انتخاب و خرید آن از اهمیت بالایی برخوردار است . برای آشنایی بیشتر با بازار مبل بوشهر این راهنمای خرید را تا انتها دنبال کنید تا اطلاعات بیشتری درباره این بازار کسب نمایید . کسانی که در بوشهر سکونت دارند و یا در استان های نزدیک هستند می‌توانند برای خرید مبلمان و صنایع چوبی مورد نیازشان به این بازار بروند و خریدشان را انجام دهند .

قیمت مبل

بازار مبل بوشهر

در بازار مبل بوشهر تنوع مبلمان بسیار بالاست و افراد با سلیقه های مختلف می توانند به این بازار مراجعه کنند و مطابق با سلیقه شان ، مدل مورد نظرشان را انتخاب کنند . بازار مبل و نمایشگاه های مبلمان در خیابان مطهری ، خیابان امام و خیابان سبز آباد قرار دارند و چون این خیابان ها در امتداد هم قرار دارند می توانید به راحتی و با صرف زمان کمی به همه ی آن ها سر بزنید و مدل های متنوع را مشاهده کنید و دستتان برای انتخاب باز باشد . در این بازار انواع مبلمان ، سرویس خواب ، تخت خواب ، ساعت ایستاده ، بوفه ، سیسمونی نوزاد و … عرضه می شود .

تولیدی مبل بوشهر

آدرس بازار مبل بوشهر

تمرکز مبل فروشی های بوشهر در سه خیابان امام ، سبزآباد و مطهری می باشد .

ساعت کاری بازار مبل بوشهر

بازار مبل بوشهر از ساعت 8 صبح تا 10 شب فعال می باشد .

قیمت مبلمان در بازار مبل بوشهر

قیمت مبلمان در بازار مبل بوشهر متفاوت است و مبل فروشی ها با قیمت های مختلفی مبلمان را عرضه می کنند ، قیمت مبلمان به جنس مبلمان ، چند نفره بودن و مدل آن بستگی دارد . مبل های که از جنس چوب راش و چوب روس ساخته می شوند قیمت بالاتری دارند . با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید مدل مناسب را خریداری کنید .

نام فروشگاه و نشانی تعدادی از فروشگاه های مبل و سرویس خواب در بوشهر

  • مبل امیر : بوشهر ، میدان انتظام به سمت جاده ساحلی ، مبلمان خانگی امیر
  • مبلمان لیان : بوشهر ، بهمنی ، میدان رفاه ، خیابان تمار مخبلند
  • مبلمان خلیج فارس : بوشهر ، خیابان عاشوری ، روبروی خیابان فردوسی
  • مبلمان مشتاقی : بوشهر ، خیابان فرودگاه
  • مبلمان یاس : بوشهر، سه راه بهمنی ، نبش کوچه سوپر مهر
  • مبل کلاسیک : بوشهر ، بلوار چمران (چهار باندی) ، روبروی دبستان ۱۵ خرداد
  • گالری مبل برادران یاوری : بوشهر ، سبزآباد ، روبروی موزه دریانوردی خلیج فارس
  •  

قیمت مبلمان بازار مبل بوشهر

انواع مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل بوشهر

مبلمان در مدل های مختلفی تولید می شوند که با توجه به کاربردی که مد نظرتان است می توانید مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید . مبل سلطنتی که حالت رسمی دارد و برای دکوراسیون های کلاسیک و سلطنتی مناسب است ، مبل راحتی که خود دارای انواع مختلفی است و برای استراحت و همچنین تماشای تلویزیون مناسب است . مبل ال نیز نوعی مبل راحتی است که به شکل ال کنار هم قرارمی گیرد و مبل چستر نیز نوع دیگری از مبلمان راحتی است که دارای لمسه دوزی می باشد و طرفداران خاص خود را دارد . با توجه به سلیقه تان می توانید بهترین مدل را از بازار مبل بوشهر انتخاب و خریداری کنید .

خرید سرویس خواب از بازار مبل بوشهر

خرید اینترنتی مبلمان در بوشهر

علاوه بر رفتن به بازارهای مبل بوشهر ، برای خرید مبلمان می توانید در کمترین زمان به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید و انواع مختلف مبلمان را مشاهده کنید . سایت های فروش آنلاین معمولا همگی دارای صفحه ای در اینستاگرام می باشند که راحت تر می توانید محصولات آنها را مشاهده کنید و همچنین در کامنت ها از تجربیات خریداران استفاده کنید . خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهد که به صورت مستقیم از تولیدی ها خرید کنید و کالا ها را با قیمت مناسب تری بخرید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *