بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل بروجرد

بازار مبل بروجرد

مبل از بزرگترین اجزای دکوراسیون داخلی است که پول زیادی برای خرید آن پرداخت می شود و از جمله وسایلی است که برای مدت طولانی از آن استفاده می شود و باید از متریال با کیفیتی تولید شده باشد . خرید مبل از بازار مبل انجام می شود و قبل از مراجعه حتما باید اطلاعات کافی داشته باشید تا در خریدتان دچار اشتباه نشوید . در شهرهای مختلف استان لرستان بازارهای مبل زیادی وجود دارد که یکی از آنها بازار مبل بروجرد است . این بازار یکی از چندین بازار مبل لرستان است که در خیابان شریعتی قرار گرفته است و شامل نمایشگاه ها و فروشگاه های زیادی می باشد که تنوع محصولات در آنها بسیار زیاد است . در بازار مبل بروجرد کارگاه های تولیدی زیادی فعالیت می کنند که انواع مبلمان را تولید و عرضه می کنند، علاوه بر مبل کالاهای دیگر از قبیل سرویس خواب، تخت خواب، میز ناهار خوری، میز تلویزیون و … نیز در بازار مبل بروجرد تولید و عرضه می شود .

قیمت مبل

آدرس بازار مبل بروجرد

لرستان، بروجرد، خیابان شریعتی

گالری مبل افرا

آدرس: بروجرد، از طرف میدان امام حسین، خیابان طالقانی، بعد از سه راه شریعتی، گالری مبل افرا

شماره تماس:  42451996 – 066

آدرس بازار مبل بروجرد

قیمت انواع مبل در بازار مبل بروجرد

با مراجعه به تولیدی هایی که در بازار مبل بروجرد فعالیت می کنند می توانید مبل مورد نظرتان را با قیمت ارزانی خریداری کنید . با توجه به موادی که برای ساخت مبل استفاده شده است قیمت مبل ها با هم فرق می کند . مبل های راحتی به علت اینکه از چوب کمتری در تولید آنها استفاده می شود ارزانتر از مدل های سلطنتی هستند . مبل های سلطنتی باید از چوب های با کیفیتی نظیر راش و گردو ساخته شوند تا به راحتی بر روی آنها منبت کاری و تزیینات انجام شود . بازار مبل بروجرد تنوع قیمتی بسیار بالایی دارد و برای بودجه های مختلف مدل های متنوعی در این بازار وجود دارد . قبل از رفتن به بازار مبل بودجه خود را تعیین کنید تا دامنه انتخابتان محدودتر شود و راحت تر مدل مناسب را بیابید .

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در بروجرد

برای خرید انواع مبل راحتی و سلطنتی در بروجرد می توانید به بازار مبل این شهر در خیابان شریعتی مراجعه کنید و از نزدیک مدل های مختلف مبل را مشاهده کنید . این کار زمان زیادی را از شما خواهد گرفت پس بهتر است خرید خود را به صورت اینترنتی از سایت های معتبر انجام دهید . فروشگاه اینترنتی دی ایران با بیش از ده سال سابقه در زمینه فروش مبلمان، این امکان را برای شما فراهم آورده است که بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین مدل های جدید و بروز انواع مبل سلطنتی ، راحتی، کلاسیک و تختخواب شو را مشاهده کنید و در رنگ چوب و پارچه دلخواه خریداری کنید . با این روش در هر شهری که باشید می توانید به صورت مستقیم بهترین مبلمان را از تولیدی های تهران سفارش دهید و درب منزلتان تحویل بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *