بازار لوازم اداری, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل اداری حسن آباد

بازار مبل اداری حسن آباد

بازار مبل حسن آباد از قدیمی ترین بازارهای تهران است که در زمینه محصولات اداری فعالیت می کند . میدان حسن آباد یکی از میدان های قدیمی تهران است که بازار مبلمان و تجهیزات اداری در قسمت شمالی آن قرار دارد . بازار لوازم و لباس های نظامی و وسایل مکانیکی نیز در مجاورت بازار مبل اداری حسن آباد قرار دارند .

حسن آباد به یکی از بورس های مبلمان اداری تبدیل شده است و در آن مبلمان اداری ، تجهیزات دفتری ، میز و صندلی اداری و پیراهن مبل به فروش می رسد . در این بازار لوازم اداری هم محصولات با برندهای معروف به فروش می رسند و هم تولیدکنندگان داخلی در کارگاه ها به تولید مبلمان اداری مشغولند . در سال های اخیر علاوه بر محصولات اداری فروشگاه های  تخت خواب ، تشک ، تخت و کمد نوزاد ، کودک و نوجوان نیز در این منطقه فعالیت خود را اغاز نموده اند که باعث رونق بیشتر این بازار شده است .

بازار چوب حسن آباد تهران

انواع مبلمان اداری در بازار مبل حسن آباد

مبلمان اداری شامل مدل های مختلف صندلی اداری ، صندلی مدیریت ، میز اداری و مبل اداری می باشند که می توانید مدل های مختلف تولید کارگاه های داخلی و همچنین مبلمان وارداتی با برند های مختلف خارجی را در بازار مبل اداری حسن آباد مشاهده نمایید .  تنوع صندلی های اداری برند خارجی بیشتر از میز های اداری است . با وجود قرار گرفتن تولیدکنندگان و فروشندگان بیشمار در بورس مبل اداری ، یک فضای رقابتی بر سر کیفیت و قیمت ایجاد می شود که به نفع خریداران خواهد بود و می توانید با مراجعه به این بازار ، مبل اداری ارزان قیمت و با کیفیت را خریداری کنند .

آدرس بازار مبل اداری حسن آباد

تهران ، خیابان حافظ ، شمال به جنوب ، حد فاصل پل حافظ و زیر گذر میدان حسن آباد ( میدان حسن آباد در خیابان حافظ و محدوده خیابان جمهوری و خیابان امام خمینی تهران قرار گرفته است ) ، بازار مبلمان و تجهیزات اداری حسن آباد

بازار مبل اداری حسن آباد در محدوده طرح ترافیک قرار دارد ولی ایستگاه مترو در نزدیکی این بازار قرار دارد و رفت و آمد را برای مشتریان راحت کرده است . همچنین با تاکسی و اتوبوس نیز می توانید به این بازار مراجعه کنید .

صندلی اداری حسن آباد

ساعت کار بازار مبل اداری حسن آباد

بازار مبل اداری حسن آباد از ساعت 10 الی 18 فعال است .

خرید آنلاین انواع مبل اداری در تهران

بازار مبل اداری حسن آباد انواع مبلمان اداری شامل میز و صندلی اداری و مدیریتی و تجهیزات دفتری را به فروش می رساند . علاوه بر مراجعه حضوری به بازار مبل اداری می توانید از طریق سایت های اینترنتی مبلمان اداری را به صورت اینترنتی خریداری کنید . فروشگاه اینترنتی دی ایران یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی است که دارای سال های زیادی سابقه فروش اینترنتی محصولات اداری می باشد . می توانید جدیدترین و با کیفیت ترین مدل های میز اداری ، صندلی اداری ، مبل اداری ، فایل اداری و … را در این فروشگاه به صورت اینترنتی و غیر حضوری مشاهده نمایید و در صورت نیاز اقدام به خرید نمایید تا به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران برایتان ارسال گردد .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *