دکوراسیون, مجله دکوراسیون

خانه لیونل مسی در کنار دریاچه کومو در ایتالیا

خانه لیونل مسی در کنار دریاچه کومو در ایتالیا

خانه لیونل مسی ستاره بزرگ تیم بارسا و بررسی موقعیت و امکانات آن موضوع این مقاله از مجله دکوراسیون است و در پایان نیز تصاویر زیبایی از این خانه به نمایش در خواهیم آورد که امیدواریم مورد توجه شما خوانندگان محترم قرار گیرد .

لیونل مسی ستاره آرژانتینی فوتبال دنیا برای اولین بار در 18 سالگی به عضویت تیم ملی آرژانتین در آمد خوب است بدانید مسی در اولین بازی خود در تیم ملی مقابل مجارستان قرار گرفت و تنها بعد از 44 ثانیه از بازی اخراج شد . چشمان اشکبار و سری که در میان دستانش گرفته بود به هیچ وجه نمایانگر یک بازیکن حرفه ای که دنیا را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد نبود . اما او امروز بدون تردید از قولهای بزرگ فوتبال جهان است . هم اکنون مسی علاوه بر تابعیت آرژانتینی خود تابعیت اسپانیایی نیز دارد اما باید بدانید که اصالتا او نه آرژانتینی است و نه اسپانیایی . جد او در ایتالیا زندگی میکرده است و در سال 1883 به آرژانتین مهاجرت کرده است . ایتالیا این مهاجرت جد مسی را یک مهاجرت شوم میداند که منجر به این شده است که اکنون مسی در مقابل اصالت خود قد بکشد .

مسی با درآمد 65 میلیون یورو یکی از پردرآمدهای فوتبال جهان است . او اخیرا زمینی را در ایتالیا یعنی همان محل اصالتش در کنار دریاچه کومو خریداری کرده است و از یک معمار معروف ایتالیایی خواسته تا معماری منحصربفردی بر اساس علایقش که در راس آن فوتبال است را طراحی کند .

این زمین در کنار ویلاهای افراد معروفی دیگر چون کریس رونالدو و دیوید بکهام و … می باشد که ساختمانی به شکل توپ در وسط آن قرار دارد و حیاط خانه او نیم چمن و نیم استخری پر از آب است .

تصاویر خانه لیونل مسی

خانه لیونل مسی 1

خانه لیونل مسی 2

خانه لیونل مسی 3

خانه لیونل مسی 4

خانه لیونل مسی 5

خانه لیونل مسی 6

خانه لیونل مسی 9

خانه لیونل مسی 10

خانه لیونل مسی 11

منبع: دی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *