دکوراسیون, راهنمای خرید

راهنمای خرید کمد لباس

راهنمای خرید کمد لباس

امروزه با توجه به آپارتمانی شدن خانه ها و کمبود فضای ذخیره سازی لباس ها وجود یک کمد لباس با فضای ذخیره سازی زیاد و ظاهری شیک امری ضروری و لازم خواهد بود . کمد های لباس در انواع مختلف و متفاوتی وجود دارند و از جنس های چوبی ، فلزی و پلاستیکی ساخته می شوند که بسته به نوع استفاده خود می توانید جنس کمد مد نظر خود را انتخاب کنید .

جدیدترین مدلها قیمت و خرید کمد لباس با ارسال رایگان

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید بهترین کمد و دراور کودک

به کیفیت (جنس ) کمد در هنگام خرید دقت نمایید

همانطور که در بالا توضیح داده شد کمد ها در جنس های متفاوت چوبی ، فلزی و پلاستیکی وجود دارد . از این میان بهترین گزینه برای استفاده کمد های چوبی هستند که بیشتر برای منازل و اتاق خواب استفاده می شوند .کمد های چوبی نیز از لحاظ جنس و کیفیت درجات و سطوح مختلفی دارند

تولیدی کمد لباس تهران
تولیدی کمد لباس تهران

سبک کمد را برا اساس دکوراسیون خود انتخاب کنید

کمد ها از نظر شکل ظاهری و جنس باید به گونه ای باشند که با دکوراسیون داخلی محل قرار گیری کمد هماهنگ باشد . معمولا برای منازل و اتاق خواب ها بیشر از کمد های چوبی استفاده می شود، زیرا کمد های چوبی هم از لحاظ جنس نسبت به انواع کمد فلزی و پلاستیکی مرغوب تر هستند و هم اینکه دارای ظاهر متفاوت تر و شکیل تری هستند. همچنین به راحتی می توان کمد های چوبی را با دکوراسیون منزل و یا اتاق خواب ست نمود . از کمد های فلزی بیشتر در رختکن باشگاه های ورزشی برای قرار دادن وسایل ورزشکاران و یا در ادارات برای نگهداری وسایل و یا پرونده های مربوط به اداره استفاده می شود . کمد های پلاستیکی نسبت به سایر کمد ها دارای طرفداران کمتری می باشد از کمد های پلاستیکی  معمولا برای اتاق خواب کودکان و یا نوجوانان استفاده می شود و دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی هستند .

 کمد لباس فلزی 6 درب رختکن باشگاه
کمد لباس فلزی 6 درب رختکن باشگاه
جدیدترین مدلها قیمت و خرید تشک با ارسال رایگان

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید تخت و دراور ام دی اف

اندازه و سایز کمد دارای اهمیت ویژه ای است

قبل از اقدام به خرید کمد ابتدا فضایی که می خواهید کمد را در آن قرار دهید اندازه گیری نمایید که با توجه به آن برای خرید کمد تصمیم گیری نمایید. اگر جای کمد کوچک و یا بزرگ باشد و یا کمد در جای نامناسبی قرار بگیرد باعث می شد که دکوراسیون شما به هم بریزد و هماهنگی خود را از دست بدهد . اگر در اتاق خود جای ویژه ای را برای کمد در نظر گرفته اید می توانید از کمد های دیواری و یا ثابت استفاده نمایید . اما اگر جایی را در نظر نگرفته اید و فضای کافی برای قرار دادن کمد ندارید می توانید از کمد های متحرک استفاده نمایید که به راحتی جا به جا می شوند و می توانید محل قرار گیری آن را تغییر دهید .

فضای داخلی کمد نیز مهم است

در هنگام خرید کمد به فضای داخلی کمد نیز دقت داشته باشید به تعداد قفسه های داخلی کمد، تعداد کشوهای موجود در پایین کمد، نحوه ی باز و بسته شدن کمد ، لولاهای استفاده شده در کمد و همچنین جالباسی دقت کافی را داشته باشید  و آن را بر اساس نیاز خود آن را انتخاب کنید. می توانید بر اساس نیاز خود از کمد با درب ریلی و یا کمد با درب لولایی استفاده نمایید . اگر از کمد با درب ریلی استفاده می نمایید باید دقت داشته باشید که در هنگام باز و بسته کردن درب چیزی بین درب آن گیر نکند اما گفتن این نکته نیز حائز اهمیت است که کمد های ریلی نسبت به سایر کمد های فضای کمتری اشغال می نمایند . همچنین اگر فضای اتاق شما کم است می توانید از کمد های سه درب و با کشوهای بیشتر استفاده نمایید تا وسایل بیشتری را داخل کمد قرار دهید .

کمد لباس ریلی جدید ام دی اف
کمد لباس ریلی جدید ام دی اف
جدیدترین مدلها قیمت و خرید تخت خواب با ارسال رایگان

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید سرویس خواب چهاردانگه

به رنگ بندی اتاق خود دقت داشته باشید

در انتخاب رنگ کمد خود دقت داشته باشید که بیشترین همخوانی را با دکوراسیون اتاق خواب شما داشته باشد . از میان کمد ها ، کمد های چوبی و ام دی اف بیشترین تنوع رنگ را دارا هستند و می توانید آن ها را به راحتی با دکوراسیون اتاق خود ست نمایید . اگر می خواهید فضای اتاق خود را بزرگ تر نشان بدهید بهتر است از رنگ های روشن مانند سفید و کرم استفاده نمایید  .

در نهایت به این نکات دقت داشته باشید که کمد تنها محلی برای نگهداری لباس نمی باشد بلکه بعضی از کمدها مکانی برای قرار دادن دیگر وسایل نیز دارند. حتی شما نیز می توانید کفش ها و یا وسایل اضافی دیگر خود را داخل کمد قرار دهید .

دقت داشته باشید کمدی که دراتاق خواب استفاده می کنید با کمدی که در سالن پذیرایی قرار می دهید کاملا متفاوت می باشد .کمدی که برای سالن پذیرایی انتخاب می کنید باید جلوه ی تزیینی و زیبایی نیز داشته باشد و مکانی برای قرار دادن وسایل تزیینی نیز داشته باشد. همچنین برای انتخاب کمد برای اتاق خواب کودک سعی کنید از کمدی استفاده نمایید که رنگ های شاد و روشن در آن به کار رفته باشد.

آیا فروش اینترنتی کمد لباس هم دارید ؟

بله . میتوانید از منوی بالای سایت محصولات کمد لباس ما را مشاهده نمایید .

دیدگاهی در مورد “راهنمای خرید کمد لباس

  1. زهرا معینیان گفت:

    سلام ببخشید عکس اولی قیمت لطف میکنید

  2. دی ایران گفت:

    سلام لطفا از طریق واتساپ یا بصورت تلفنی از بخش فروش استعلام قیمت بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *