دکوراسیون, راهنمای خرید

روبالشی استاندارد و خوب باید چه ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشد ؟

روبالشی استاندارد

حتما شما هم برای خرید روبالشی به بازار مراجعه کرده اید و مدل های متنوع و جنس های مختلفی را در مغازه ها دیده اید که هر کدام دارای ویژگی و کاربرد خاص خودش می باشد . همین طیف گسترده  و مختلف برای انتخاب یک روبالشی  باعث سر در گمی در انتخاب گزینه ی مناسب برای شما خواهد شد  .در این مطلب با شما همراه می شویم تا انتخابی خوب و مناسب از روبالشی داشته باشید .اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که شما چه انتظاری از یک رو بالشی دارید، برای مثال اگر برای شما پاکیزگی و سلامتی مهم است ، بهتر است سراغ رو بالشی هایی از جنس الیاف ارگانیک بروید .این  رو بالشی ها از پارچه ها از نخ های ارگانیک ساخته می شوند و عاری از هر گونه ماده شیمیایی در بافت پارچه ی رو بالشی ها می باشد .اغلب رو بالشی های موجود در بازار از پارچه کتان تهیه می شود . البته امروزه پارچه هایی از جنس بامبو و ترکیب آن با سایر الیاف مثل کتان هم  برای تهیه رو بالشی استفاده می شوند .

روبالشی 5

اگر انتخاب شما در رو بالشی فقط جنبه ی زیبایی دارد .شما به راحتی می توانید در بازار مدل مورد نظر خود را با توجه به هزینه ای که می خواهید صرف کنید تهیه کنید  . تنوع رنگی بسیار زیادی در انتخاب شما برای رو بالشی وجود داد که با توجه به هارمونی و هماهنگی رنگ رو بالشی با سایر رنگ های به کار گرفته شده در سایر وسایل میتوانید یک رنگ ایده آل برای دکوراسیون فضای مورد نظر انتخاب کنید .

روبالشی 3

روبالشی 2

نکته ی دیگری که شما باید در نظر بگیرید ابعاد رو بالشی می باشد که شما با توجه به ابعاد استاندارد موجود در بازار بهترین ابعاد رو بالشی را برای بالش های خود می توانید انتخاب کنید .

روبالشی 1

منبع : دی ایران 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *