دکوراسیون, دکوراسیون اتاق کودک, دکوراسیون داخلی منزل

انتخاب رنگ اتاق خواب پسرانه

رنگ اتاق خواب پسرانه

رنگ اتاق خواب پسرانه در میان عناصر دکوراسیون اتاق کودک روی شکل گیری شخحصیت او تاثیر زیادی دارند . پسران انرژی زیادی دارند برای اتاق خواب آنها باید به سراغ رنگ هایی بروید که با روحیات آنها سازگار باشد برای نوزادن پسر از رنگ های خنثی استفاده کنید تا بتوانند در محیطی آرام بخوابند . برای سنین بالاتر که خودشان رنگ ها را تشخیص می دهند بهتر است با سلیقه خودشان رنگ اتاق را انتخاب کنند . ترکیب رنگ آبی میتواند به عنوان رنگ زمینه در نظر گرفته شود و از رنگ های تند به صورت جزیی به عنوان ترکیب رنگ استفاده شود . اگر پسرتان خیلی ساکت و آرام است از رنگ های گرم و پرانرژی مثل قرمز برای دکوراسیون اتاق خوابش استفاده کنید .

رنگ اتاق خواب پسرانه
رنگ اتاق خواب پسرانه

رنگ اتاق خواب پسرانه تا 4 ساله

برای سرویس خواب نوزاد و کودکان باید از رنگ های شاد و ملایم انتخاب کنید . چون نوزادان و بچه های کم سن بیشتر وقت خود را در خواب هستند و تصوری از رنگ ها ندارند رنگ اتاق باید بگونه ای باشد که فضای اتاق آرام و راحت باشد . در این سنین به هیچ عنوان نباید از رنگ های تند و جیغ استفاده شود . ترکیب رنگ سفید و طوسی ملایم از رنگ های مناسب برای اتاق خواب نوزادن پسر است و برای دیوارهای اتاق هم از رنگ های روشن و یا کاغذ دیواری ها با طرح بچگانه استفاده کنید تا فضا دلباز شود و آرامش بیشتری داشته باشد .

رنگ اتاق خواب پسرانه
رنگ اتاق خواب پسرانه

رنگ اتاق خواب پسرانه سنین 6 تا 9 ساله

برای پسران بین 6 تا 9 سال رنگ اتاق خواب و دیوار ها اهمیت بیشتری پیدا می کند در این سن پسربچه ها بیشتر وقت خود را مشغول بازی و استراحت هستند و رنگ اتاق می تواند تاثیر زیادی روی شکل گیری شخصیت و روحیات کودک داشته باشد . برای اتاق های پسرانه در این سنین از رنگ های گرم استفاده کنید . از ترکیب رنگ آبی ، سبز ، زیتونی و طلایی با رنگ های گرم مثل قرمز و زرد می تواند مناسب باشد . در استفاده از رنگ های گرم و جیغ زیاده روی نکنید چون پسران خودشان در این سنین انرژی و جنب و جوش زیادی دارند رنگ های تند و گرم باعث می شود انرژی آنها بیشتر شود و شما را کلافه کنند .

مشاهده مدلها و قیمت تخت خواب پسرانه
رنگ اتاق خواب پسرانه
رنگ اتاق خواب پسرانه

رنگ اتاق خواب پسرانه 9 ساله به بالا

در سن 9 سال و بیشتر پسران خودشان نیز می توانند در انتخاب رنگ اتاقشان نظر بدهند و اتاق را با سلیقه خودشان بچینند و رنگ دکوراسیون آن را انتخاب کنند . پسران نوجوان به رنگ های آبی تیره ، خاکستری تیره و مشکی علاقه دارند . در این سنین می توانید از رنگ های تیره و روشن در کنار هم در دکوراسیون اتاق پسران استفاده کنید . برای تزیین دیوار ها از کاغذ دیواری ها با طرح های مورد علاقه شان و همچنین پوستر شخصیت هایی که به آنها علاقه مند هستند استفاده کنید .

برای کودکانی که مضطرب هستند و کج خلقی می کنند از رنگ های آبی فیروزه ای برای اتاق خوابشان استفاده کنید تا فضای آرامی ایجاد شود . رنگ نارنجی از رنگ هایی است که حس اعتماد بنفس را در پسران بالا می برد و فضای شادی خلق می کند . ترکیب رنگ آبی و زرد نیز می تواند فضای شاد و آرام بخشی ایجاد کند و برای سنین بالاتر از رنگ های تیره تر مثل آبی تیره و سبز ارتشی استفاده کنید . دقت کنید که اتاق را یکدست تیره نکنید مثلا اگر برای دیوار ها و سقف از رنگ های تیره انتخاب کردید سرویس خواب نوجوان و وسایل دیگر را از رنگ های روشن انتخاب کنید تا فضا تیره و دلگیر نشود . در کنار رنگ های تیره رنگ سفید می تواند بهترین مکمل باشد .

رنگ اتاق خواب پسرانه
رنگ اتاق خواب پسرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *