دکوراسیون, دکوراسیون اتاق خواب, دکوراسیون داخلی منزل

انتخاب رنگ اتاق خواب عروس

رنگ اتاق خواب عروس

رنگ اتاق خواب عروس یکی از مهم ترین عواملی است که روی دکوراسیون اتاق خواب تاثیر می گذارد و باید در انتخاب رنگ مناسب برای این اتاق نهایت دقت را به خرج دهیم . اتاق خواب عروس اولین تجربه زندگی مشترک عروس و داماد است و باید دکوراسیون آن طوری طراحی شود که در ذهنشان یک خاطره خوب و ماندگار بماند . رنگ اتاق عروس شامل رنگ تمام اجزای اتاق از جمله رنگ سرویس خواب ، رنگ دیوار ها و سقف ، رنگ فرش ، رنگ پرده ها و تزیینات می باشد که باید هماهنگی کامل از نظر رنگ بین آنها برقرار باشد . رنگ خواب عروس باید با سلیقه عروس و داماد انتخاب شود و احساس راحتی و آرامش ایجاد کند .

رنگ اتاق خواب عروس
رنگ سفید اتاق خواب عروس

اتاق خواب عروس سفید

رایج ترین رنگ برای اتاق خواب عروس رنگ سفید است که ترکیب رنگ آن با مشکی و قرمز می تواند جذاب باشد . رنگ های جیغ مثل قرمز و نارنجی نباید به عنوان رنگ اصلی اتاق خواب انتخاب شوند از این رنگ ها می توانید در ترکیب با رنگ های ملایم و آرامبخش استفاده کنید در کل ترکیب کردن رنگ های جیغ با رنگ های ملایم زیبا خواهد بود . رنگ سفید اتاق خواب را بزرگتر و دلبازتر نشان می دهد .

اتاق خواب عروس بنفش

بنفش از جمله رنگ هایی است باعث حس راحتی در اتاق خواب می شود ، ترکیب رنگ بنفش و سفید برای اتاق خواب عروس مناسب است . رنگ بنفش یک رنگ اغواگر است و اگر زیاد تیره باشد مناسب اتاق خواب نیست بهتر است برای اتاق خواب از بنفش روشن استفاده کنید .

رنگ اتاق خواب عروس
رنگ بنفش اتاق خواب عروس

اتاق خواب عروس آبی

این رنگ از جمله رنگ های ملایم و زیبا برای اتاق خواب است که حس آرامش را در فضای اتاق خواب عروس ایجاد خواهد کرد . ترکیب رنگ آبی با سفید یا خاکستری دکوراسیون اتاق خواب عروس را شیک و زیبا جلوه می دهد .

 همچنین بخوانید : دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

همچنین بخوانید : تزئین اتاق خواب

اتاق خواب عروس قهوه ای

رنگ قهوه ای یک رنگ گرم و خنثی است که محبوبیت زیادی دارد و از جمله رنگ هایی است که می تواند به عنوان رنگ اصلی اتاق انتخاب شود و از رنگ های تند در ترکیب با آن استفاده شود . رنگ قهوه ای معمولا بیشتر توسط زوج های مسن و جاافتاده انتخاب می شود ولی با توجه به سلیقه افراد از این رنگ برای اتاق خواب عروس نیز استفاده می شود .

اتاق خواب عروس سبز

رنگ سبز ایجاد طراوت و شادابی می کند و حس طبیعت را به اتاق خواب می آورد . با رنگ سبز فضای اتاق عروس شاداب و سرزنده خواهد شد . ترکیب رنگ سبز و آبی یکی از ترکیب رنگ های پرطرفدار است که می توانید با آن حس دریا و جنگل را به اتاق خواب بیاورید .

رنگ اتاق خواب عروس
رنگ اتاق خواب عروس

اتاق خواب عروس نارنجی

 رنگ نارنجی یک رنگ عاشقانه است و از جمله مناسب ترین رنگ ها برای اتاق خواب عروس است . ترکیب رنگ نارنجی و زرد می تواند یک فضای عاشقانه و زیبا ایجاد کند . استفاده زیاد از رنگ نارنجی و مخصوصا نارنجی تیره برای اتاق خواب مناسب نیست سعی کنید حتما نوع ملایم آن را انتخاب کنید .

همچنین بخوانید : انواع مدل کمد دیواری

همچنین بخوانید : انتخاب فرش اتاق خواب دخترانه

اتاق خواب عروس قرمز

 رنگ قرمز یکی از رنگ های عاشقانه و رویایی است ولی چون یک رنگ جیغ و پر انرژی است کمتر برای اتاق خواب استفاده می شود . برای کسانی که به این رنگ علاقه دارند می توانند از ترکیب رنگ آن با رنگ های مشکی و طلایی یک دکوراسیون رویایی برای اتاق خوابشان ایجاد کنند . بر ای افرادی که آرام نیستند و زود عصبانی می شوند این رنگ مناسب نیست .

رنگ اتاق خواب عروس
رنگ اتاق خواب عروس

اتاق خواب عروس رنگارنگ

ممکن است بعضی از افراد از یک رنگ و یا ترکیب دو رنگ خوششان نیاید و لذت نبرند ، این افراد می توانند از رنگ های مختلف برای دکوراسیون اتاق خوابشان استفاده کنند ولی باید رنگ ها را درست و به جا کنار هم بکار ببرند تا یک اتاق خواب جذاب رنگارنگ خلق شود .

همچنین بخوانید : طرح کناف اتاق خواب

همچنین بخوانید : کاغذ دیواری اتاق خواب

اتاق خواب عروس نقره ای و طوسی

رنگ نقره ای و طوسی جزء رنگ های مدرن هستند که معمولا با هر سلیقه ای جور در می آیند . ترکیب رنگ نقره ای با رنگ های سیاه و سفید می تواند جذاب باشد و یک دکوراسیون زیبا و چشمگیر برایتان ایجاد کند و ترکیب رنگ طوسی با سفید فضای مدرن و زیبا و در عین حال صمیمی را برای اتاق خواب عروس ایجاد می کند .

رنگ اتاق خواب عروس
رنگ اتاق خواب عروس

رنگ دیوار های اتاق خواب عروس

برای رنگ دیوار ها می توانید از ترکیب دو رنگ استفاده کنید ، همچنین ترکیب رنگ و کاغذ دیواری می تواند به دکوراسیون اتاق خواب عروس زیبایی و جذابیت بیشتری بدهد . در کل انتخاب رنگ برای اتاق خواب و بخصوص اتاق خواب عروس بیشتر از هر چیزی به سلیقه فردی زوجین بستگی دارد ولی دقت کنید بین رنگ هایی که انتخاب می کنید هماهنگی باشد تا فضا زیباتر به چشم بیاید و لذت بیشتری از آن ببرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *