دکوراسیون, راهنمای خرید

راهنمای خرید مبل تختخواب شو

راهنمای خرید مبل تختخواب شو

مبل های تختخواب شو زیر مجموعه مبل های فوتون هستند که از قسمت نشیمن به عنوان تشک برای خواب استفاده می کنند یعنی بصورت غیر مستقیم مبل تبدیل به تختخواب می شود .

مبل های تختخواب شو برای افراد مجرد و کسانی که منزل کوچک دارند بسیار مناسب می باشند . سرعت تبدیل مبل به تخت و برعکس ، صرفه اقتصادی و همچنین عدم اشغال فضای محیط آنها را جزء انواع مبل های پرطرفدار  و پر کاربرد قرار داده اند . با انتخاب مبل های تختخواب شو می توان با یک تیر دو نشان زد .

جدیدترین مدلها قیمت و خرید مبل تختخواب شو با ارسال رایگان

بیشتر بخوانید : بازار مبل تهران

راهنمای خرید مبل تختخواب شو

یکی از بزرگ ترین دغدغه های افراد انتخاب مبلمان مناسب برای خانه های کوچک می باشد . شما می توانید به راحتی از وسایل چندکاره مانند مبل تختخواب شو استفاده کنید . انواع مبل های تختخواب شو با طرح های متنوع و رنگ های زیبا طراحی و تولید شده اند که با هر سلیقه ای متناسب می باشند و به راحتی با دکوراسیون های مختلف خانه ها هماهنگ می شوند .

راهنمای خرید مبل تختخواب شو

انواع مبل تختخواب شو :

مبل های تختخواب شو یکی از مناسب ترین گزینه ها برای آسایش استفاده کنندگان در فضاهای کوچک می باشد . این نوع مبل ها معمولا به صورت کاناپه های دو نفره یا سه نفره طراحی و تولید می شوند اما بعضی اوقات به صورت یک نفره هم ساخته می شوند .

انواع مبل تختخواب شو

بعضی از مبل های تختخواب شو دارای تشک مخصوص تخت هستند اما بعضی دیگر این قابلیت را ندارند و باید تشک مخصوص آنها به صورت جداگانه تهیه شوند . این نوع مبل ها با داشتن تنوع در طرح و رنگ به طور کلی به مدل های مختلفی طراحی می شوند .

انواع مبل تختخواب شو

مبل راحتی تختخواب شو شیک و مدرن :

این نوع مبل به صورت کاناپه دو نفره طراحی می شود و استفاده از آن در سالن پذیرایی بسیار مناسب می باشد و این امکان را به شما می دهد تا به آسانی و بدون احتیاج به وسیله خاصی با انجام سه حرکت سریع و آسان یک تختخواب برای استراحت خود فراهم کنید .

این نوع مبل دارای تشک مخصوص می باشد که کار را برای استفاده کننده بسیار آسان کرده است همچنین با داشتن پایه های فلزی بسیار محکم ایمنی خوبی دارد.

جدیدترین مدلها قیمت و خرید میز ناهار خوری با ارسال رایگان 

مبل راحتی تختخواب شو شیک و مدرن

کاناپه راحتی تختخواب شو :

این نوع مبل نیز به صورت کاناپه دونفره می باشد که قابلیت تبدیل شدن به تختی بسیار راحت را دارد . یکی از مزیت های بسیار خوب این نوع مبل این است که قابلیت تبدیل به تخت یک نفره و دو نفره را به صورت همزمان دارد به این صورت که می توان از یک کاناپه و تخت یک نفره یا تخت دو نفره به صورت همزمان استفاده کنید .

کاناپه راحتی تختخواب شو

مبل چوبی تختخواب شو  :

این نوع مبل یکی از کلاسیک ترین و شیک ترین مدل های مبل تختخواب شو می باشد . با باز کردن کشوی زیرین کاناپه می توان وسایل لازم را در آن قرار داد . با باز کردن کامل کشو به راحتی مبل تبدیل به تخوابی زیبا و راحت می شود .

مبل چوبی تختخواب شو 

مبل تختخواب شو کنترلی :

یکی از انواع پرطرفدار مبل های تختخواب شو ، مبل کنترلی می باشد زیرا به راحتی و به صورت اتوماتیک تبدیل به تخت می شود . از لحاظ ظاهری این مبل بسیار ساده و شیک است و شما می توانید در زمان استراحت از این کاناپه زیبا به عنوان تخت بهره ببرید . در مدل کنترلی تشک مناسب تخت روی کاناپه موجود می باشد .

مبل تختخواب شو کنترلی

کاناپه تختخواب شو شیک و زیبا :

این نوع مبل به دلیل راحتی و زیبایی در اتاق نشیمن کاربرد بسیار زیادی دارد . یکی از مزایای آن داشتن کوسن های بزرگ و بسیار نرم با پشتی های متحرک می باشد . در زمان تماشای تلویزیون می توانید ارتفاع پشت گردن خود را به راحتی تنظیم کنید و همچنین در صورت نیاز به استراحت می توانید با کشیدن بندی که جلوی کاناپه وجود دارد صاحب تختی زیبا و راحت شوید .

کاناپه تختخواب شو شیک و زیبا

مبل تختخواب شو ال شکل :

مبل تختخواب شو ال شکل یکی از زیبا ترین و راحت ترین انواع مبل می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است . داشتن پایه های استیل بسیار محکم مبل ال علاوه بر جذاب کردن ظاهر آن باعث امنیت در هنگام استراحت می شود .

مبل تختخواب شو ال شکل

قسمت ال مبل با فشار دادن از مبل جدا می شود و فضای بسیار زیادی برای قرار دادن وسایل مختلف مانند پتو و بالشت دارد . در آخر با کشیدن مبل به سمت جلو صاحب یک تخت بسیار زیبا می شوید . این نوع مبل برای دفتر های کار نیز بسیار مناسب است و با انتخاب آن می توانید به راحتی صاحب مبل ال ، کشو بزرگ ، کتابخانه و تخت خواب به صورت همزمان شوید .

جدیدترین مدلها قیمت و خرید مبل با ارسال رایگان

بیشتر بخوانید : سایت بازار مبل ایران

مبل تختخواب شو ال شکل

نحوه خرید مبل تختخواب شو :

امروزه به دلیل اهمیت طراحی داخلی ، مبل تختخواب شو در مدل های متنوع و زیبایی طراحی و تولید می شوند . برای خرید انواع مبل تختخواب شو می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنید .

نحوه خرید مبل تختخواب شو

اگر قصد خرید حضوری و دیدن انواع مبل تختخواب شو از نزدیک را دارید می توانید به بازار بزرگ یافت آباد مراجعه کنید و برای کسانی که وقت و امکان خرید حضوری را ندارند مراجعه سایت های فروش مطمئن مانند دی ایران که دارای انواع متنوع مبل تختخواب شو می باشد توصیه می شود .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *