دکوراسیون, راهنمای خرید

راهنمای خرید جاکفشی

راهنمای خرید جاکفشی

جاکفشی یکی از لوازم های ضروری و کاربردی در دکوراسیون منازل می باشد زیرا معمولا در ورودی قرار می گیرد و به هنگام ورود اولین چیزی است که دیده می شود و علاوه بر نظم بخشیدن و دسترسی سریع به کفش ها باعث افزایش طول عمر آنها نیز می شوند . جاکفشی انواع بسیار متنوعی دارد که مطابق با سلیقه و متناسب با دکوراسیون منزل انتخاب می شود و علاوه بر آن توجه به سایز جاکفشی و تعداد نفرات نیز در انتخاب آن تاثیرگذار هستند .

راهنمای خرید جاکفشی

پا قلب دوم انسان می باشد و باید کفش مناسب خریداری شود و در نتیجه باید از کفش خریداری شده نیز به خوبی مراقبت کرد به همین دلیل نیاز به جای مناسب مانند جاکفشی دارد . در ادامه با انواع جاکفشی و نحوه خرید آن بیشتر آشنا می شویم .

راهنمای خرید جاکفشی

جدیدترین مدلها قیمت و خرید جاکفشی با ارسال رایگان

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید ساعت ایستاده

فضای مناسب قرارگیری جاکفشی :

فضای مناسب قرارگیری جاکفشی معمولا راهرو و فضای ورودی می باشد . امروزه بسیاری از خانه ها و آپارتمان ها کوچک هستند و فضای کمی دارند به همین علت باید قبل از خرید جاکفشی فضایی که می خواهید آنرا قرار دهید اندازه گیری کنید تا هنگام استفاده از آن به مشکل برنخورید . اگر ورودی منزل کوچک باشد بهتر است فضای دیگری را برای قرار دادن جاکفشی انتخاب کنید زیرا ورودی محلی برای رفت و آمد آسان شما و مهمانانتان می باشد  .

فضای مناسب قرارگیری جاکفشی

اتاق خواب ها و آشپزخانه محل مناسبی برای قرار دادن جاکفشی نمی باشند زیرا علاوه بر اینکه جلوه ی زیبایی ندارد از لحاظ بهداشتی نیز مناسب نیست . در بعضی از آپارتمان های کوچک به جای اینکه بخشی از خانه را برای قرارگیری کفش ها انتخاب کنند ، به اشتباه محل قرار دادن کفش ها را پشت درب هر واحد و بیرون از منزل در نظر می گیرند که که این کار از فرهنگ آپارتمان نشینی دور است در نتیجه جاکفشی وسیله ای ضروری برای هر خانه می باشد .

فضای مناسب قرارگیری جاکفشی

ابعاد مناسب جاکفشی :

برای انتخاب کردن ابعاد مناسب جاکفشی علاوه بر توجه به فضای مورد نظر برای قرارگیری جاکفشی باید به نوع نیازتان و تعداد کفش ها نیز توجه کنید . بهتر است ابعاد جاکفشی را بزرگتر از تعداد کفش هایی که دارید انتخاب کنید زیرا برای کفش هایی که در آینده خریداری می کنید نیز فضا در اختیار خواهید داشت این کار باعث می شود نظم بیشتری به فضای منزل خود بدهید .

ابعاد مناسب جاکفشی

همچنین می توان با توجه به نیاز تعداد طبقات و قفسه ها را مشخص کنید . در هنگام انتخاب ابعاد جاکفشی به این نکته توجه کنید که ممکن است برای انواع مدل های کفش مانند بوت ها طبقه ی خاص با ارتفاع بیشتر نیاز داشته باشید زیرا با تا شدن بوت ها ممکن است خراب شوند و دیگر قابل استفاده نباشند .

ابعاد مناسب جاکفشی

جدیدترین مدلها قیمت و خرید کتابخانه چوبی با ارسال رایگان

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید کتابخانه چوبی

جنس جاکفشی :

یکی دیگر از موارد بسیار مهمی که در هنگام خرید جاکفشی باید به آن دقت کنید ، جنس جاکفشی می باشد . جاکفشی ها از متریال های متنوعی مانند چوب ، فلز و ام دی اف ساخته می شوند که هر کدام کاربرد و زیبایی خاص خود را دارند و به راحتی با سبک دکوراسیون خانه و دیگر اجزای آن مانند مبل ها ست می شوند . برای مثال برای خانه هایی که دکوراسیون مدرن دارند بهتر است از جاکفشی هایی با جنس های فلز و ام دی اف استفاده شود و برای خانه هایی که دکوراسیون کلاسیک دارند بهتر است جاکفشی با جنس چوب انتخاب شود تا با دیگر وسایل خانه هماهنگ شود و جلوه زیباتری داشته باشد .

جنس جاکفشی

انواع جاکفشی :

جاکفشی ها انواع متنوع و زیبایی دارند که شما می توانید به راحتی مطابق با سلیقه و نیاز خود آنها را انتخاب کنید . یکی از انواع پرکاربرد و پرطرفدار آن ، جاکفشی آیینه دار می باشد زیرا علاوه بر داشتن محلی برای قرارگیری کفش ها ، دارای آیینه و جالباسی هم می باشند . جا کفشی نیمکت دار هم ارتفاع کوتاهی دارد که در بدنه خود کشو و قفسه های درب دار برای قرار دادن کفش ها دارد و برای نشستن مناسب می باشد .

انواع جاکفشی

برای خانه هایی که فضای مناسبی برای قرار دادن جاکفشی ندارند ، جاکفشی هایی طراحی و ساخته شده اند که از جنس فلز یا پارچه هستند و پشت درب نصب می شوند . از جاکفشی عمودی با ارتفاع زیاد و عمق کم نیز برای فضاهای کم استفاده می کنند. همچنین می توان برای خانه های کوچک از جاکفشی های دیواری استفاده کرد .

انواع جاکفشی

جاکفشی های درب دار گزینه ی مناسب تری می باشند زیرا علاوه بر جلوگیری از گرد و خاک ، از وارد شدن بوی نامطبوع کفش ها به داخل خانه جلوگیری می کنند و همچنین با پوشاندن فضای کثیف و بهم ریخته جاکفشی ، دکور زیباتری به فضای خانه می دهد .

انواع جاکفشی

جدیدترین مدلها قیمت و خرید بوفه با ارسال رایگان

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید انواع بوفه

رنگ مناسب جاکفشی :

علاوه بر جنس و مدل جاکفشی  رنگ آن نیز تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون منزل دارد . از رنگ های اصلی مورد استفاده در جاکفشی ها می توان به رنگ های آبنوس ، ونکه ، آنتیک و لارکس اشاره کرد که این رنگ های مدرن با روکش ملامینه ساخته می شوند . در انتخاب رنگ جاکفشی علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه باید به دکوراسیون منزل و وسایل آن دقت کرد .

رنگ مناسب جاکفشی

نحوه خرید جاکفشی :

امروزه به دلیل اهمیت طراحی داخلی ، جاکفشی ها در مدل های متنوع و زیبایی طراحی و تولید می شوند . برای خرید انواع جاکفشی می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنید .

نحوه خرید جاکفشی

اگر قصد خرید حضوری و دیدن انواع جاکفشی از نزدیک را دارید می توانید به بازار بزرگ یافت آباد مراجعه کنید و برای کسانی که وقت و امکان خرید حضوری را ندارند مراجعه سایت های فروش مطمئن مانند دی ایران که دارای انواع متنوع جاکفشی می باشد توصیه می شود .

منبع : دی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *