بازار مبل, راهنمای خرید

بازار مبل عبدل آباد

بازار مبل عبدل آباد

عبدل آباد محله ای در منطقه 18 تهران می باشد ، بازار مبل عبدل آباد از مهم ترین بازارهای مبل تهران و در محله قدیمی عبدل آباد است که در آن انواع مبل با قیمت مناسب به فروش می رسد . می توانید انواع مبل چوبی ، مبلمان استیل ، صندلی اداری و مبلمان اداری را از این بازار خریداری کنید . این بازار به ارزانی معروف است اما خریداران باید صبر و حوصله زیادی به خرج بدهند تا اجناس مورد نظرشان را با کیفیت و قیمتی که مدنظرشان است پیدا کنند . پس برای رفتن به این بازار و خرید از آن زمان زیادی را در نظر بگیرید و قبل از آن این راهنمای خرید را مطالعه نمایید .

همچنین بخوانید: بازار مبل شهرک ولیعصر

همچنین بخوانید: بازار مبل یافت آباد 

قیمت مبلبازار مبل عبدل آباد
بازار مبل عبدل آباد

آدرس بازار مبل عبدل آباد

بزرگراه نواب، بزرگراه جوانه، شهرک شکوفه ، خیابان احسانی

راه های مختلف رفتن به بازار مبل عبدل آباد :

  • از شمال تهران می توانید با تاکسی به میدان راه آهن بروید و با تاکسی های عبدل آباد به بازار بروید و یا با خط یک مترو به ایستگاه علی آباد بروید و با تاکسی به بازار عبدل آباد بروید .
  • از غرب تهران می توانید با تاکسی به میدان آزادی بروید و بعد با تاکسی های عبدل آباد به بازار عبدل آباد بروید و یا با اتوبوس به مترو صادقیه ، به میدان آزادی و سپس از آنجا به پایانه سروری بروید .
  • از شرق تهران می توانید با مترو ایستگاه امام خمینی به سمت جنوب حرم بروید در ایستگاه علی آباد با تاکسی های عبدل آباد به بازار عبدل آباد بروید و یا از سه راه تهران پارس و یا سه راه افسریه با تاکسی به ترمینال جنوب و میدان بهمن بروید .
  • از جنوب تهران می توانید  با مترو به نازی آباد و بعد با اتوبوس یا تاکسی و یا مترو به بازار عبدل آباد بروید .
همچنین بخوانید: بازار مبل دلاوران 

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه 

قیمت مبل عبدل آباد

بازار عبدل آباد یکی از بازار های مبل است که می توانید مبلمان را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید .معمولا بازار هایی که در جنوب شهر قرار دارند دارای مردم فقیر نشین هستند و به شکل بومی زندگی می کنند و نسبت به افرادی دارای شرایط مشابه انصاف بیشتری به خرج می دهند و قیمت اجناس و مبلمان را متناسب با کیفیت محصولات و حتی ارزان تر به فروش می رسانند پس می توانید با خرید مبل از این بازار در هزینه هایتان صرفه جویی کنید  و با هزینه کمتری دکوراسیون داخلی منزل را نو نوار کنید . مبلمان را متناسب با سبک دکوراسیون و ست با وسایل دیگر منزل انتخاب کنید تا فضای زیباتر و دلنشین تری ایجاد شود .

همچنین بخوانید: بازار مبل افتخاری
قیمت مبل عبدل آباد
قیمت مبل عبدل آباد

خرید اینترنتی انواع مبل راحتی و سلطنتی در تهران

علاوه بر رفتن به بازارهای مبل تهران ، برای خرید می توانید با صرف کمترین زمان به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید و انواع مختلف مبلمان را مشاهده کنید . این فروشگاه ها محصولات خود را در سایت اینترنتی قرار می دهند و شما به راحتی می توانید در زمان کوتاهی کلیه محصولات را مشاهده کنید و در صورت تمایل رنگ آنها را خودتان انتخاب کنید و سفارش دهید . شما میتوانید با خیالی آسوده و نسبت به نوع دکوراسیون منزل خود انواعی از مدلهای مبل راحتی  یا مبل سلطنتی  را انتخاب نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *