بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل ایران

بازار مبل ایران

بازار مبل ایران از بازار های مبل معروف است که در سه ساختمان مجزا شماره یک ، شماره دو و شماره سه از جمله بزرگترین مراکز تجاری مربوط به مبل در بازار مبل تهران و بلکه در کل کشور است . که در این راهنمای خرید به معرفی هر یک از آنها میپردازیم .

قیمت مبل

بازار مبل ایران شماره 1

بازار مبل ایران شماره 1 یکی از بزرگترین مراکز تجاری خاورمیانه می باشد که در 6 طبقه احداث شده است و دارای 13 ورودی ، 3 طبقه پارکینگ با ظرفیت 1000 دستگاه و سایر امکانات رفاهی می باشد . سراهای آن به نام های شاعران بزرگ مثل حافظ و سعدی نامگذاری شده اند . در این بازار تنوع بالایی از مبل وجود دارد که معمولا هر یک از فروشگاهها  بصورت تخصصی روی یکی از انواع مبل کار میکنند برخی تنها مبل راحتی و انواع آن مانند مبل ال و مبل چستر را تولید میکنند و برخی بصورت تخصصی در زمینه تولید و فروش مبل سلطنتی و استیل فعالند .

همچنین بخوانید: بازار مبل خاورمیانه

آدرس بازار مبل ایران شماره 1

تهران ، بزرگراه آیت‌الله سعیدی ، چهارراه یافت‌آباد ، بازار مبل ایران شماره یک

بازار مبل ایران شماره 2

بازار مبل ایران شماره 2 شامل مجموعه زیبایی است که 7 طبقه می باشد و سه طبقه از آن پارکینگ است . این بازار دارای امکانات رفاهی همچون کافی شاپ می باشد .

همچنین بخوانید: بازار مبل افتخاری

آدرس بازار مبل ایران شماره 2

تهران ، بزرگراه آیت ا… سعیدی (جاده ساوه) , یافت آباد شرقی , جنب پارکینگ طبقاتی منطقه ۱۷

آدرس بازار مبل ایران شماره 3

تهران، بزرگراه آیت‌الله سعیدی ، بالاتر از چهارراه یافت‌آباد ، بازار مبل ایران شماره سه

همچنین بخوانید: بازار مبل دلاوران 

ساعت کاری بازار مبل ایران شماره 1 ، 2 و 3

از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز می باشد .

خرید اینترنتی مبل راحتی و سلطنتی در تهران

دی ایران یکی از معتبر ترین و پر فروش ترین سایتهای بازار مبل ایران است . این فروشگاه آنلاین مبل محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود در سراسر ایران ارایه می دهد .در بازار مبلمان ، مبل‌ها براساس ساختمانشان به چند دسته تقسيم مي‌شوند؛ مبل‌هاي استيل يا سلطنتي، مبلمان نيم‌استيل كه هم راحتي است و هم چوب استيل در آن به‌كار رفته و مبل‌هاي تمام راحتي كه طرفداران زيادي دارد. انتخاب نوع مبلمان باید با توجه به سبک دکوراسیون خانه انجام شود .

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه 

البته دقت داشته باشيد كه مبل راحتي خودش به چند دسته تقسيم مي‌شود كه معروف‌ترين آنها «ال»، «ال‌يو»، «شانو» و… است. معمولا مبل‌ها زماني مقاوم خواهند بود كه در ساخت اسكلت‌شان از مواد مستحكمي استفاده شده باشد. بد نيست بدانيد جنس چوبي كه در مبل سلطنتی به‌كار رفته با مبل راحتي فرق دارد.اگر قصد خريد مبل سلطنتی را داريد، سنگين بودن اين نوع مبل نشانه خوب بودن آن نيست. دقت كنيد كه مبل بايد سبك و به راحتي قابل حمل باشد. زماني كه روي آن مي‌نشينيد نبايد «جيرجير» كند يا روي سطح صاف، لق بزند . مبلمان باید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل و هماهنگ با آن انتخاب شود .

همچنین بخوانید: بازار مبل شهرک ولیعصر

يكي ديگر از را‌ه‌هاي شناخت يك مبل استيل خوب اين است كه رنگ به‌كار رفته در آن صاف باشد و روي مبل لكه نبينيد. به همين‌خاطر روي سطوح آن دست بكشيد تا از صاف و يكنواخت بودن رنگ به‌كار رفته در آن مطمئن شويد.

مبل‌هاي نيمه‌استيل نوع ديگري از مبلمان است كه در آن چوب و پارچه كمتري استفاده شده و به همين دليل قيمت آن پايين‌تر از مبلمان استيل است. البته قيمت مبلمان با توجه به جنس چوب و پارچه‌اي كه در آن به‌كار رفته متغير است؛ به‌طور مثال مبلماني كه در ساخت آن از چوب راش استفاده شده گرانتر است اما سازندگان مبل معمولا براي مبل‌هاي راحتي از نوعي چوب به نام چوب سفيد استفاده مي‌كنند. اين همان چوب كاج است. 

همچنین بخوانید: بازار مبل یافت آباد

چوب گردو نوعي چوب خوب است و منبت خوش نقش را به خوبي مي‌شود روي اين چوب نشان داد اما بعضي از چوب‌ها هستند كه حين منبت‌كاري دچار شكستگي يا پيچ و تاب بدي مي‌شوند. دقت كنيد كه چوب سفيد به‌كار رفته در مبلمان استيل اصلا خوب نيست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *